Puritán, de nem nyeli el a pénzed
Első és nem az utolsó német autóm - Ford Focus C-Max
Jó drága a szervíz, de 20 000 km-ként van előírva. Az teljesen átlagos dízeleknél. A 40 000-es szervízen elöl féktárcsát kellett cserélni, de az a dízelmotor súlya, meg az autópályás fékezések miatt (TILTSÁK KI A KAMIONOKAT A BELSŐ SÁVBÓL!!!) nyugodtan kivállasodhatott ennyi idő alatt, viszont úgy tűnik, hogy a mostani garnitúra megéri a 100 000 kilométert. (Update: nem érte meg, 90.000-nél cserélni kellett, most vadiúj).
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A korábbi Vitarához képest: 1 lépés előre, meg egy jó fél hátra... - Suzuki Vitara
Sajnos, nem mindenben érzem az előrelépést. A beltér minősége változott - nem pozitív irányban. Ez igaz az ülésekre (tömöttség, anyaghasználat), ami korábban műanyaggal el volt burkolva, ezen a meztelen horganyzott lemez látszik (csomagtartó zárszerkezet), még könnyebben karcolódó anyagok, stb...
Ugye a GLX kulcs nélküli rendszerrel rendelkezik. Ha a mobiltelefon és a kulcs neadjisten az ember ugyanazon zsebébe keveredik, 10-ből 8-szor nem nyílik az ajtó, és/vagy nem indul a motor. Olyan is van, hogy az ajtó kinyílik, beszállok, bekötöm magam, és indítanék, ámde nem megy.
Puritán kis gömböc, ami nem nyeli el a pénzed - Opel Corsa
Röviden az autóról: Fapad fapad, papíron Swing felszereltség, bár nem tudom ezen az autón mit takarhat a "felszereltség", mindenesetre van benne zárható kesztyűtartó, elektromos fényszórómagasság-állítás és az ülésmagasság is állítható. 3 ajtó, fehér szín, egérszürke kárpit, C14NZ kemény 60 lóerővel.
Röviden a tapasztalataimról: Nem romlik el rajta semmi, tönkretehetetlen, iszonyatosan megbízható, szerethető autó. Télen úgy fűt, mint a pokol és megfelelő időjárás esetén még egy picit megy is.
Szervizigényes szerelem, szerelők szeretője - Fiat Multipla
Mindig vágyódtam, egy kívül kicsi, belül nagy, egyedi járgányra.
Úgy adódott, hogy megláttam egy jónak ígérkezőt.
Bíztam az eladó által választott szerviz korrektségében, a vezetett szervizkönyvben, illetve a tapasztalataimban.
...
Így a 11 éves, "megkímélt" állapotú, vezetett szervízkönyves, előző tulaj által 600.000 forintot ráköltött autóra még 3 kilót rádobtam.
Hülye vagyok, na...
Zseb Ferrari - Alfa Romeo 147
A kocsi nem tervezett vétel volt, csak egy ráérő barátom sorra vásárolja a neki régóta tetsző BMW-ket (E39 540i, E36 320 coupe, E64 645 i cabrio), s a negyedik, szaladgálós kocsi nem fért el már a mélygarázsban.. Úgy döntöttem, h feláldozom magam, elhozom, s majd én eladom, az udvarban úgyis jobban elfér. :-)
Már 15 éve se volt könnyű kifogni az igazit
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.