Puritán, de nem nyeli el a pénzed
Első és nem az utolsó német autóm - Ford Focus C-Max

Jó drága a szervíz, de 20 000 km-ként van előírva. Az teljesen átlagos dízeleknél. A 40 000-es szervízen elöl féktárcsát kellett cserélni, de az a dízelmotor súlya, meg az autópályás fékezések miatt (TILTSÁK KI A KAMIONOKAT A BELSŐ SÁVBÓL!!!) nyugodtan kivállasodhatott ennyi idő alatt, viszont úgy tűnik, hogy a mostani garnitúra megéri a 100 000 kilométert. (Update: nem érte meg, 90.000-nél cserélni kellett, most vadiúj).
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A korábbi Vitarához képest: 1 lépés előre, meg egy jó fél hátra... - Suzuki Vitara

Sajnos, nem mindenben érzem az előrelépést. A beltér minősége változott - nem pozitív irányban. Ez igaz az ülésekre (tömöttség, anyaghasználat), ami korábban műanyaggal el volt burkolva, ezen a meztelen horganyzott lemez látszik (csomagtartó zárszerkezet), még könnyebben karcolódó anyagok, stb...
Ugye a GLX kulcs nélküli rendszerrel rendelkezik. Ha a mobiltelefon és a kulcs neadjisten az ember ugyanazon zsebébe keveredik, 10-ből 8-szor nem nyílik az ajtó, és/vagy nem indul a motor. Olyan is van, hogy az ajtó kinyílik, beszállok, bekötöm magam, és indítanék, ámde nem megy.
Puritán kis gömböc, ami nem nyeli el a pénzed - Opel Corsa

Röviden az autóról: Fapad fapad, papíron Swing felszereltség, bár nem tudom ezen az autón mit takarhat a "felszereltség", mindenesetre van benne zárható kesztyűtartó, elektromos fényszórómagasság-állítás és az ülésmagasság is állítható. 3 ajtó, fehér szín, egérszürke kárpit, C14NZ kemény 60 lóerővel.
Röviden a tapasztalataimról: Nem romlik el rajta semmi, tönkretehetetlen, iszonyatosan megbízható, szerethető autó. Télen úgy fűt, mint a pokol és megfelelő időjárás esetén még egy picit megy is.
Mit vársz három kilóért?
Gombócforma, otthonos belső, olcsó alkatrészek. De érdemes megvenni egy tizenéves Opelt?
Szervizigényes szerelem, szerelők szeretője - Fiat Multipla

Mindig vágyódtam, egy kívül kicsi, belül nagy, egyedi járgányra.
Úgy adódott, hogy megláttam egy jónak ígérkezőt.
Bíztam az eladó által választott szerviz korrektségében, a vezetett szervizkönyvben, illetve a tapasztalataimban.
...
Így a 11 éves, "megkímélt" állapotú, vezetett szervízkönyves, előző tulaj által 600.000 forintot ráköltött autóra még 3 kilót rádobtam.
Hülye vagyok, na...
Igazságot a Multiplának!
A MűhelyPRN-nak a rosszabbik végére kellett térdelnem, mégsem az autóm lett meztelen, hanem az emberiség
Zseb Ferrari - Alfa Romeo 147

A kocsi nem tervezett vétel volt, csak egy ráérő barátom sorra vásárolja a neki régóta tetsző BMW-ket (E39 540i, E36 320 coupe, E64 645 i cabrio), s a negyedik, szaladgálós kocsi nem fért el már a mélygarázsban.. Úgy döntöttem, h feláldozom magam, elhozom, s majd én eladom, az udvarban úgyis jobban elfér. :-)
Már 15 éve se volt könnyű kifogni az igazit
Kifogni az igazit
A dízel 147-esek jobban tartják az árukat, pedig ezek majdnem mindig sokat futott autók
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
