Megbízható és szép - mi kell még?
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Kopogós-pattogós, éhes bőgőmasina - Suzuki Swift
Régebben is szemeztünk a '17 utáni Swifttel, de végül mindig elmentünk mellette, aztán '20-ban az egyik kereskedésből "megsúgták" hogy drágulni fog jelentősen '21-től, de minő véletlen pont van náluk raktáron még 2 cvt... manuált nem akartam mert a kuplung problémás.
Felültem a kupectrükkre, de legalább választhattam színt, mivel a piros lett volna az egyik és arra a fényezésre több helyről hallottam panaszt, inkább elengedtem, pedig élőbe vagány volt. Viszont nagyon úgy néz ki nem csak az a szín gyenge, egyetlenegyszer mentem országúton cirka 400km-t, már 3 kavicsnyom lett a lökhárító fényezésén. Egyszerűen vacak a minőség.
Ilyen volt nálunk a Suzuki CVT-je
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
A túlélő - Fiat Albea
Svájci frank alapú hitelre vettem. Ahogy elindult felfelé a havi törlesztő, azt mondtam,a k.va anyád fog még szervizre is költeni. Azóta eltelt 15 év. Gyári minden porcikája. Olajszűrő, légszűrő, gyertyák, vezérlés, fékbetétek, minden. Oké, lehet hogy a fényszóróban cseréltem izzót.
Kb 4 éves lehetett, mikor a km óra jeladó kómába esett. Pár évig csak tippeltem, mennyivel megyek, a megtett távot sem számolta, aztán egy esős őszi reggelen az autópályán a mutató felugrott 140-re, a számláló újra számlálni kezdett, szóval kár lett volna idegbeteg módra rögtön szervizbe rohanni, az idő tényleg mindent meggyógyít.
Hisztis r*banc - Opel Vectra
Ez egy gyerekkori vágyálom volt.
Még a kispolski hátsó ülésén ülve jött velünk szembe, egy "béka" lámpás Vectra C és akkor szerelmes lettem a típusba és elkönyveltem, hogy nekem lesz egy.
2016ban meg is lett az első 1.8as benzines, de az nem volt egy erőbajnok és sokat is evett, ezt 1 év után eladtam, és akkor jött hosszas keresgélés után az 1.9 Z19DTH 150LE CDTI.
Érezhető volt a változás, van erő van nyomaték, alkalmas az autópályára is.
A 2008-as válság idején néztük meg a használt Vectrát
Egy megbízható szép kocsi - Mazda 3
A 100 lóerő ugyan nem sok, 1 személynél lehet esetleg a "húzást érezni", nyilván az 1,27 tonnás kocsinak, ha 4-en ülnek benne, akkor nem kell gyorsulási versenyre beneveznie, és 2000 alá nem érdemes menni, mert nincs ereje a motornak. 6-osban egyébként 150-el gond nélkül repeszt.
Ezeknek a Skyactivoknak egyébként semmi bajuk nincs a kopó alkatrészeken kívül. Mivel a márkaszerviz mindent többszörös áron ad és cserél, ezért én már 2. éve megveszek hozzá mindent és cseréltetem máshol, "off" szervizben. Olajat egy dekát nem eszik a mai napig.
Göbi egy kicsit izmosabb változatot próbált ki
Az élményt nyújtó megbízhatóság - Toyota Avensis
Előrebocsátom, hogy nem vagyok műszaki ember, így kizárólag tényszerű, ugyanakkor érzelmektől nem kissé átitatott módon írok Tankiról (Kisfiam nevezte le így, hatalmas mérete miatt :-)
Egy Peugeot 206 1.9 dízel után váltottam a ráncfelvarrott, 126 lóerős dízel Avensis-re, amely helykínálatban, ergonómiában, összeszerelésben, fogyasztásban és megbízhatóságban is óriási lépés volt számunkra.
Az Avensis, a Passat és a Mondeo kalandja
Korábbi merítések a Totalcaron
- Csapassunk vagy andalogjunk? Mindenre van megoldás
- Ilyen az amikor egymás mellé kerül a szerpentinvadász 911 Carrera és békésen andalgó W124-es
- A luxustól a keleti blokkig
- A korszak néha ugyanaz, de hatalmas a különbség.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.