A Toyota-motor, amit nem lehet elpusztítani
Közeleg az évad első Parkoló Parádéja, a dátum, amit fel kell vésni a naptárba, az május 15. Viszont most csavarunk egyet a megszokott dolgon, ezúttal tematikus lesz a buli, és az első alkalom a tuningot járja körbe. Amellett, hogy eddig nem látott programokkal készülünk, lesz ám előadás is, erre pedig Bácsi Gergelyt kértük fel, aki a Respect Motorsportnál az utolsó utáni lóerőt is kihegedüli a japán turbómotorokból, és nem csak azokból. Hogy megmutassuk, mire lehet számtani, nézzétek meg Geri előadását, amit a Budapest Műszaki Egyetemen tartott. A téma a 2JZ motor, és az, hogy miért bírja ilyen jól a kínzást, íme az első rész:
Ez pedig a második:
Tehát ne felejtsétetek, május 15-én Parkoló Parádé a Hungexpón!
Köszönjük, hogy idén ennyire eljöttetek a Parkoló Parádéra!
2025-ben újra találkozunk!
Ilyen volt a Parkoló Parádé
- Vannak még tartalékok a V8-ban?
- Alkalomhoz illő előadással készülünk az idei utolsó, nyárzáró 44. Parkoló Parádéra, amit a V8 jegyében tartunk!
- Amikor az amerikai autók szeretetéből kinő egy háromnapos fesztivál a strandon
- Napsütés, strand, buli, koncertek és mindenfelé hatalmas V8-as motorok. Ilyen egy American Motors on the Beach fesztivál.