Heti merítés
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Nem olcsó, de megéri! - Mercedes Benz E osztály (W211)

Közel 20.000km tettem meg az autóval. Nos nem a legalja vétel volt de így is rá ment több mint 500.000ft. Autózni nagyon jó, kényelmes dinamikus bár lehetne 200ló fölött is. Mercedes 16 éves így is drága igaz csak gyári alkatrészeket tettem bele direkt. Szeretném teljesen rendben tenni, hogy minél több ideig használhassam. Nos ez részben sikerült. Bosszantó dolog volt az olaj szint emelkedése 7.4l felmentünk közel 9literhez 6ezer km alatt ezután már 1000km-ként ment bele fél liter. Dpf rendben. Akkor a nagynyomású lesz! Olaj csere előtt levettem, hát igen szó szerint ketté vált, 3 csavar kivolt tökig lazulva tömítéseknek annyi. 3.000ft volt a gyári gumi gyűrű.
Milyen volt az összkerekes E-osztály?
Stílusok harca
Van egy szint, ami felett az autók között már nincs említésre érdemes különbség.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Városi mókamester - Suzuki Swift

A feleségemnek kerestünk egy újabb autót a Yaris II után, főleg városi használatra. Én ugyan nem sokat vezetem az ő autóit, de amikor igen, akkor szeretem, ha élvezetes az autó terelgetése, ezért ilyen szemmel (is) néztem a lehetséges jelölteket. Így jött képbe a Swift is – a tesztek alapján még igazán jó autókhoz szokott tesztelők is dicsérték a vezethetőségét.
Mindenképpen valami vidám, színes autót szeretett volna az asszony az ezüst (=szürke) Yaris után, ezért először nézegettük a tipikus Mazda-bordó Mazda2-ket is, ami nagyon tetszett neki. Formás kis autó, de hátul elég szűkös, és a 75 lóerős elég enerváltan mozgott, a 90 lovast meg nagyon drágán árulták. Aztán egyszer a közelben hirdettek egy kék Swiftet, mondtam a feleségemnek, hogy nézzük meg, próbáljuk ki, aztán majd meglátjuk. Eredetileg nem is akarta lecserélni a Yarist, mert bár 13 éves volt, kevés volt benne a kilométer és semmi baja nem volt. Aztán mikor meglátta a Swiftet, és pláne mikor ment vele egy próbakört, egyből szerelmes lett bele. Így aztán meg is vettük 3,5 évesen, hibátlan állapotban.
Kosárlabda csapatszállító - Volkswagen Touran

Nem csak nagycsaládosként van szüksége az embernek méretes járműre. Mint kétgyermekes apuka szembesültem vele, hogy a gyerkőcök felnőnek és adott helyzetben már nem férnek el a kompact kategória hátsó ülésén. Egy koráslabda vagy kézilabda válogatott boldogan szembesül vele, ha a csapat zöme 180-190 centi feletti magassággal rendelkezik, de a család autójánál ez gyorsan szűk keresztmetszetet okoz. Hiába írják, hogy a kombi corolla, oktavia milyen tágas, ezekkel a magassági jellemzőkkel már nem nagyon tud az ember kényelmesen elülni egymás mögött. Még a közepes SUV-ok sem képesek megugrani ezt a kihívást (Tucson, Spotrage, Tiguan stb.)
A Peugeot 5008 majdnem, de a beépített asztalkája rettentő útban van és a könyöklő is hiányzik a középső ülésből.
Gagyi Papír Autó, de a motorja nem rossz - Mercedes Benz C osztály

Az első gond ott kezdődött, amikor első utamon autópályán, gondoltam bekapcsolom a Tempomatot, keresem, és nem volt benne. Amikor ezt realizáltam, azt hittem tökönszúrom magam. Az 1998-as E46-os BMW-ben is alapfelszereltség volt már, és nem hittem el, h ebben nem az, valamint azt sem hittem el, h aki rendelte ezt az autót, Ő sem kért bele, pedig nem, viszont 1,5mFt-os HI-FI-t azt kért bele... No sense. Jó, mondjuk én is ellenőrizhettem volna vásárlásnál, de pont erre nem gondoltam, h ez esetleg nincs benne. Alapnak gondoltam.
Racionális alkoholizmus - Ford Focus

Az előző autómat 2020 januárban adtam el mondván, hogy nincs szükségem rá. Budapesten tömegközlekedéssel is meg tudom oldani a dolgokat. A covid is kezdte nyitogatni a szárnyait, mindenkit home officeba tereltek. Èn pedig amúgy is fel akartam mondani hogy külföldre költözzek, így pláne okafogyottá vált egy autó fenntartása ami csak az utcán áll. A terveim nagyjából úgy valósultak meg ahogy gondoltam, és azzal a felkiáltással léptem ki az autózásból, hogy kb 5 évig nem is tervezek venni semmit. Ez kettő és fél évig ment.
2022-ben vásároltam meg az első saját autómat már külföldön. Végre nem kölcsönben van, nem örököltem, saját magam a saját igényeim szerint választhattam ki. Na, hát ezek az igények nem voltak túl magasak, hogy egészen őszinte legyek.
Péter Anna és az alkoholos Fóka
Egy alkoholistát szeretek!
Az etanollal felfokozott praktikumon kívül semmit nem vártam a tesztautótól.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Rémálomtól a német precizitásig
- Őseihez méltatlan Land Rover; Alfa, ami sosem hagyott cserben; és egy megbízható Citroen.
- Barkasszal Görögországba? Gányolásra készülj!
- Heti merítés világjáró Barkasszal, Izlandon tevékenykedő Mercivel és francia IFA-val.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
