V8, kabrió és stílusos!
Válogatás a legfrissebb Népítéletekből
Bobby Merci - Mercedes-Benz SL
Imádom a régi autókat. Végre úgy adódott , hogy megvalósíthattam egy álmomat. Régi legyen, V8 , cabrió és stílusos , -ezek voltak az elképzeléseim. Valamint, hogy használható legyen , nem mutogatni való műkincs. Ahogy szokott lenni, szinte véletlenül találtam rá, először nem is ezt néztem ki, stb. amikor feltűnt a Hahun és pont arra jártam , tőlem 240 km-re, gondoltam megnézem. Egy hagyatékból származott , 10 éve jött Kaliforniából , 75.000 mérfölddel, jó állapotban. V8 , 4500 cm3 , 190 LE . Plusz hard top tető, légkondi, tempomat, központi pneumatikus zár 1978-ban ! Sztereo Becker rádiósmagnó, motoros antenna. Az előző tulaj behozatta konténerben , felújította pár év alatt, OT rendszámot kapott és ekkor elhunyt szegény...Nem ismertem , de nagyon sajnálom, ez szemétség volt a sorstól.
Ha használt autót vennél!
Olvasd el a kiválasztott típusról írt ítéleteket és vásárlás előtt használd a Totálkár kártörténeti lekérdezőt, hogy minél kevesebb meglepetés érjen!
Macinaci - Dacia Jogger
Egy 18 éves Toyota Corolla Verso-ból (7 személyes) ültem át, amit 12 évig használtunk. Nagyon szerettem, irtó praktikus és megbízható volt, de sajnos kezdtek előjönni a bajai, ezért a csere.
Első tapasztalataim a Joggerrel:
-Motortérben módjával festegettek, több helyen csak rá van ködölve az alapozóra a szín
-Viccesen magas és vastag a rádióantenna (hajlékony egyébként), nem tudom mit akart kompenzálni a tervező, de pont beleérhet alacsonyabb garázskapukba
Csodás óriás! - Volvo V90
A négykerékhajtas tökéletesen működik komoly akadályok esetén is. Az autó hasmagassága elég jó igy igaz nem egy terepjáró de nem igen akad fel kisebb földutakon levő kátyúkon sem.
A fordulókör kissé nagy ugyan, de ezt betudom az általunk gyárilag rendelt 21-es felniméretnek. A szeles gumik korlátozzák az első kerekek kitekerési lehetőségét. Ez azonban teljesen elhanyagolható dolog.
Szürke, izé kék kisegér - Hyundai i20
Több hónapos keresgélés, valamint a párom őrületbe kergetése után mondtuk ki közösen a boldogító igent az i20 Active mellett. Egy pár éves Fiat 500 és egy új Yaris volt még a dobogós, de ár/érték arányban kiütéssel győzött a 2.5 éves i20 Active. A Fiat 500-ban sajnos nem fértem el, pedig nagy volt a szerelem, az új Yaris pedig lényegesen drágább lett volna, illetve elkelt előlünk, így a két autót összegyúrtuk, és ebből lett a Hyundai.
Korábbi merítések a Totalcaron
- Japán, német vagy olasz? Mindegyikkel szívni fogsz!
- Öreg Alfa, BMW, Honda és egy kakukktojás a heti merítésben, ahol ezúttal a 80-as éveké a főszerep.
- Mintha valami iszonyú drága exkluzív autóban ülnék
- Lehet, hogy már te is ültél benne. Válogatás a Népítélet keleti feléből
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.