Jövő márciustól könnyebben vehetjük meg a Renault autóit

Hirdetés
2022.12.14. 13:57
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Az RCI Services Kft. együttműködési megállapodást kötött az Euroleasing Zrt.-vel, így 2023. március 1-jétől a lízingtársaság lesz a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos hazai finanszírozója. Ennek köszönhetően számos újdonsággal és kedvezménnyel számolhatnak az ügyfelek.

A korábban Renault Credit néven ismert kedvezményes konstrukciók a jövőben Mobilize Financial Services név alatt jelennek meg az Euroleasing széles termékkínálatában. Az együttműködésnek köszönhetően több újdonság is vár az ügyfelekre: külön finanszírozási igénnyel fordulhatnak például az autóval egyidejűleg a gyári karbantartási csomagra, a gyártói garanciahosszabbításra és a téli gumiabroncsra. A bevételeiket euróban szerző vállalkozások akár euró alapú lízingfinanszírozást is igényelhetnek. Ezek mellett külön kiemelendő, hogy akár az egy éven belül leszállítandó gépjárművekre is előre lehet majd rögzíteni a későbbi kamatszintet – ez a jelenlegi, gyorsan változó kamatkörnyezetben különösen nagy segítség lehet.

euroleasing bubi AUTOkek.png

Az Euroleasing célja olyan hátteret biztosítani a Renault márkáinak lízingfinanszírozásához, amely egyszerűbbé és könnyebbé teszi az autóvásárlást, valamint testreszabott és rugalmas pénzügyi feltételeket biztosít a vásárlóknak. A fix és változó kamatozású nyílt- és zártvégű lízingkonstrukciók széles palettája válik elérhetővé az ügyfelek számára, ráadásul a társaság a biztosítások terén is több lehetőséget kínál majd a gépjárművek mellé. Az együttműködés emellett nagy mértékben hozzájárul a digitális ügyfélélmény magasabb szintre emeléséhez, aminek köszönhetően a felhasználók online felületen is igényelhetnek finanszírozást – ez pedig eladói oldalról a direktértékesítések arányának növekedésével járhat.

A hazai autópiac jelenlegi állását tekintve nagyon is szükséges az újfajta konstrukciók bevezetése és a vásárlók terhének csökkentése. Általánosságban igaz, hogy az elszálló árak miatt a magánszemélyek kezdenek eltűnni az újautópiacról. Az új személyautók átlagos vételára 2023-ban már elérheti a 15 millió forintot is, miközben egy átlagos új családi autó ára is bőven meghaladhatja a 10 milliót. A jelentős áremelkedés a rendeléstől az autó megérkezéséig már sok esetben önmagában elég indok lenne, hogy a vevők elálljanak, de amikor a finanszírozási lehetőségeket szemlélve 10% feletti kamattal találkoznak, egyszerűen ellehetetlenül az autó átvétele. Hasonló a helyzet a használtautó-piacon is. Az elektromos autók térnyerése ugyanakkor megfigyelhető, egyre több és jobb autóval jelennek meg a gyártók, és töltőállomásokkal is egyre több helyen találkozhatunk. Összességében azonban az elektromos autók még mindig nagyon költségesek, a szélesebb körben történő elterjedésüket pedig állami ösztönzők tudnák igazán segíteni.

Az Euroleasing éppen ezért igyekszik egyedi kedvezményekkel vonzóbbá tenni a lízingfinanszírozási konstrukciókat és megerősíteni piaci helyzetét: „A Renault meghatározó szereplő a kishaszonjárművek és az elektromos autók terén, míg a Dacia a magánszemélyek körében rendelkezik nagyon erős vásárlóbázissal. Emellett a Dacia a három évvel ezelőtt indított nagycsaládos autóvásárlási támogatási program legnagyobb arányban választott márkája. Arra törekszünk, hogy ebben a három szegmensben még tovább növeljük piaci részesedésünket” – emelte ki Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.