Az RCI Services Kft. együttműködési megállapodást kötött az Euroleasing Zrt.-vel, így 2023. március 1-jétől a lízingtársaság lesz a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos hazai finanszírozója. Ennek köszönhetően számos újdonsággal és kedvezménnyel számolhatnak az ügyfelek.
A korábban Renault Credit néven ismert kedvezményes konstrukciók a jövőben Mobilize Financial Services név alatt jelennek meg az Euroleasing széles termékkínálatában. Az együttműködésnek köszönhetően több újdonság is vár az ügyfelekre: külön finanszírozási igénnyel fordulhatnak például az autóval egyidejűleg a gyári karbantartási csomagra, a gyártói garanciahosszabbításra és a téli gumiabroncsra. A bevételeiket euróban szerző vállalkozások akár euró alapú lízingfinanszírozást is igényelhetnek. Ezek mellett külön kiemelendő, hogy akár az egy éven belül leszállítandó gépjárművekre is előre lehet majd rögzíteni a későbbi kamatszintet – ez a jelenlegi, gyorsan változó kamatkörnyezetben különösen nagy segítség lehet.

Az Euroleasing célja olyan hátteret biztosítani a Renault márkáinak lízingfinanszírozásához, amely egyszerűbbé és könnyebbé teszi az autóvásárlást, valamint testreszabott és rugalmas pénzügyi feltételeket biztosít a vásárlóknak. A fix és változó kamatozású nyílt- és zártvégű lízingkonstrukciók széles palettája válik elérhetővé az ügyfelek számára, ráadásul a társaság a biztosítások terén is több lehetőséget kínál majd a gépjárművek mellé. Az együttműködés emellett nagy mértékben hozzájárul a digitális ügyfélélmény magasabb szintre emeléséhez, aminek köszönhetően a felhasználók online felületen is igényelhetnek finanszírozást – ez pedig eladói oldalról a direktértékesítések arányának növekedésével járhat.
A hazai autópiac jelenlegi állását tekintve nagyon is szükséges az újfajta konstrukciók bevezetése és a vásárlók terhének csökkentése. Általánosságban igaz, hogy az elszálló árak miatt a magánszemélyek kezdenek eltűnni az újautópiacról. Az új személyautók átlagos vételára 2023-ban már elérheti a 15 millió forintot is, miközben egy átlagos új családi autó ára is bőven meghaladhatja a 10 milliót. A jelentős áremelkedés a rendeléstől az autó megérkezéséig már sok esetben önmagában elég indok lenne, hogy a vevők elálljanak, de amikor a finanszírozási lehetőségeket szemlélve 10% feletti kamattal találkoznak, egyszerűen ellehetetlenül az autó átvétele. Hasonló a helyzet a használtautó-piacon is. Az elektromos autók térnyerése ugyanakkor megfigyelhető, egyre több és jobb autóval jelennek meg a gyártók, és töltőállomásokkal is egyre több helyen találkozhatunk. Összességében azonban az elektromos autók még mindig nagyon költségesek, a szélesebb körben történő elterjedésüket pedig állami ösztönzők tudnák igazán segíteni.
Az Euroleasing éppen ezért igyekszik egyedi kedvezményekkel vonzóbbá tenni a lízingfinanszírozási konstrukciókat és megerősíteni piaci helyzetét: „A Renault meghatározó szereplő a kishaszonjárművek és az elektromos autók terén, míg a Dacia a magánszemélyek körében rendelkezik nagyon erős vásárlóbázissal. Emellett a Dacia a három évvel ezelőtt indított nagycsaládos autóvásárlási támogatási program legnagyobb arányban választott márkája. Arra törekszünk, hogy ebben a három szegmensben még tovább növeljük piaci részesedésünket” – emelte ki Vály Judit, az Euroleasing vezérigazgatója.


Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Mercedes is beszáll az idióta kormányzásos trendbe
A következő generációs EQS-ben mutatkozhat be az új megoldás, ami más gyártóknál már bukott.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
