Egész jó móka lett abból, hogy Winklernek 15 évvel ezelőtt nem lett bokszrovata, természetesen a közszolgálatiság jegyében. Ha nem így történik, Karotta valószínűleg ma megélhetési irodista lenne (bár úgyis azt mondaná, hogy most is az), de akkor nem lett volna Hangyász Hétfő keddenként vagy éppen pénteken. Meg persze elmaradt volna néhány teszt meg pályanap, és kénytelenek lennénk elhinni, hogy egy Transit tud kétszázzal tolatni.
Mit is lehetne mondani egy olyan munkahelyről, ahol az állásinterjún a jelölt nem szólal meg, de a termoszos-mamuszos vezetőség pornót néz? A jelöltet nem kérdezik, csak békésen lehülyézik, mert itt akar dolgozni, ráalkusznak az autójára, majd felveszik? A Totalcar az a fura hely, ahol létezett olyan beosztás, hogy Szerkesztőségi Német.
Nem tisztem mélyebben visszatekinteni az elmúlt tizenöt évre, hisz nehezebb volna megtalálni és kiemelni a fontos mérföldköveket, mint valamiben egységes szerkesztőségi álláspontra jutni. A gépházban a széthúzás az összetartó erő, és volt mindig is az önfeledt tartalomgyártás táptalaja.
Nehéz volna mindenki felsorolni, aki az évek során hozzátett a Totalcar sikeréhez, de azért megpróbálom: Ender Gábor, Nino Karotta, Becsületesnepper, B.Capelluti, Ángyán Károly, Koncz János, Michelisz Norbert, Novoth Tibor, Rácz Tamás, Benji, Lendvai Zsolt, Kengyel Kristóf, Péter Anna, Karácsony István, Zirig Árpád, Szőke Viktor, Bende Tibor, Égő Ákos, Égő Katalin, Orosz Péter, Jermann Kálmán, OMG Visuals, Szekeres István, Kőbájker, Tóth Zoltán, Pere László, Négyessy Pál, Füzi Gergely, Gruber Gergely, Gulyás Gusztáv, Balázs Viktor, Duett Miki, Iván Róbert, Karsai Péter, Prokop Gábor, Sturcz Antal, Sipos Zoltán, Asztalos Angéla, Vályi István, Stump András, Göbölyös Zsolt, Andróczi Balázs, Zomborácz Iván, Hlács Zoltán, Csikós Zsolt, Zách Dániel, Perkó Rudolf, Máth Dávid, Winkler Róbert, Keresztúri Tamás, Papp Tibor és az olvasóink.
Köszönjük a figyelmet, folytatjuk!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Itt az első nagyon kínai AUDI (élőben is láttuk)
A típust kifejezetten Kínában fejlesztették, Kína számára.
- Hírek
A Huawei és a Chery közös újdonsága 1673 kilométeres hatótávot ígér
A Luxeed R7 nem csak hajtásláncot, de kiemelkedően igényes futóművet is ígér!
- Nepperűző
Szívóbenzines után villanyautóra váltanék. Vagy egy másik szívóbenzinesre?
Tényleg 2 liter benzin áráért lehet 100 kilométert megtenni? A racionalitást vagy a kisördögöt válasszam?
- Hírek
Ilyen sakktáblát is csak a Rolls-Royce csinálhatott!
Formabontó, nagyon minőségi kidolgozású, és természetesen nem árulják el az árát.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Technika
Géppornó: hány liter folyadék kell egy 150 tonnás dömperbe?
Sok, ráadásul 500 üzemóránként cserélni kell. Autókhoz szokott ésszel nehéz felfogni a Kress 200C III számait.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Nissan: naná, hogy visszatér a GT-R, semmi kétség
Már a Nissan célpontja is megvan: a Porsche 911-et szeretnék majd megverni a jövő GT-R-ével.
- Olajdoktor
Szivárog az olaj a Kia turbójából, a márkaszerviz szerint ez normális
Keveset futott, nem túl öreg autóról van szó. Tényleg normális, hogy szivárog az olaj turbónál?
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Hírek
Súlyos baleset az Üllői úton: egy Nissan 300ZX-et tarolt le a villanyoszlop
Az autó, ami annak idején annyira erős volt, hogy a japán Közlekedési Minisztérium utasította a gyártót, hogy csökkentse a teljesítményét.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Hírek
Videó: Közveszélyes szellemi rövidnadrágok között autózunk
Chevrolet Matizzal randalírozó idiótán és F Astra kabrióval veszélyesen közlekedő kreténen is szörnyülködhetsz.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Néhány Ford megállíthatatlan (rossz rajtuk a fék, visszahívják őket)
A veszélyes probléma több mint 123 ezer Fordot és Lincolnt érinthet.
- Technika
Egyszer mindenkinek kell egy izgalmas autó!MűhelyPRN: Renault Megane RS Cup – 2013.
A Sport és RS Renault modellek gyárilag alkalmasak képesek megadni életed autózását egy szerpentinen vagy versenypályán, de jót kell venned belőle!
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
