Egész jó móka lett abból, hogy Winklernek 15 évvel ezelőtt nem lett bokszrovata, természetesen a közszolgálatiság jegyében. Ha nem így történik, Karotta valószínűleg ma megélhetési irodista lenne (bár úgyis azt mondaná, hogy most is az), de akkor nem lett volna Hangyász Hétfő keddenként vagy éppen pénteken. Meg persze elmaradt volna néhány teszt meg pályanap, és kénytelenek lennénk elhinni, hogy egy Transit tud kétszázzal tolatni.
Mit is lehetne mondani egy olyan munkahelyről, ahol az állásinterjún a jelölt nem szólal meg, de a termoszos-mamuszos vezetőség pornót néz? A jelöltet nem kérdezik, csak békésen lehülyézik, mert itt akar dolgozni, ráalkusznak az autójára, majd felveszik? A Totalcar az a fura hely, ahol létezett olyan beosztás, hogy Szerkesztőségi Német.
Nem tisztem mélyebben visszatekinteni az elmúlt tizenöt évre, hisz nehezebb volna megtalálni és kiemelni a fontos mérföldköveket, mint valamiben egységes szerkesztőségi álláspontra jutni. A gépházban a széthúzás az összetartó erő, és volt mindig is az önfeledt tartalomgyártás táptalaja.
Nehéz volna mindenki felsorolni, aki az évek során hozzátett a Totalcar sikeréhez, de azért megpróbálom: Ender Gábor, Nino Karotta, Becsületesnepper, B.Capelluti, Ángyán Károly, Koncz János, Michelisz Norbert, Novoth Tibor, Rácz Tamás, Benji, Lendvai Zsolt, Kengyel Kristóf, Péter Anna, Karácsony István, Zirig Árpád, Szőke Viktor, Bende Tibor, Égő Ákos, Égő Katalin, Orosz Péter, Jermann Kálmán, OMG Visuals, Szekeres István, Kőbájker, Tóth Zoltán, Pere László, Négyessy Pál, Füzi Gergely, Gruber Gergely, Gulyás Gusztáv, Balázs Viktor, Duett Miki, Iván Róbert, Karsai Péter, Prokop Gábor, Sturcz Antal, Sipos Zoltán, Asztalos Angéla, Vályi István, Stump András, Göbölyös Zsolt, Andróczi Balázs, Zomborácz Iván, Hlács Zoltán, Csikós Zsolt, Zách Dániel, Perkó Rudolf, Máth Dávid, Winkler Róbert, Keresztúri Tamás, Papp Tibor és az olvasóink.
Köszönjük a figyelmet, folytatjuk!