2021.06.29. 16:05

A Suzuki Swift tömegek belépője volt a nyugati autózás világába, a nevetséges fogyasztás, a megbízhatóság és az olcsó fenntartás komoly ütőkártyákat jelentett a kilencvenes évek elején. Rengeteg példány került forgalomba, és amelyeket akár csak egy kicsit is megvédtek a rozsdától, még ma is futnak. Viszont pont rengeteg, olcsón elérhető darab miatt néhányból versenyautó lett, vagy csapatós autó, azaz olcsón fenntartható, (majdnem) minden abúzust kibíró játszós gép. Hiszen tudjuk, a leggyorsabb autó az, amit nem sajnál a tulajdonos, és a sajnálással egy percig sem vádolhatjuk a Fazekas testvéreket.

KAPCSOLÓDÓ

Gyorsabb vagy mint Michelisz Norbi?

Gyorsabb vagy mint Michelisz Norbi?

Akkor gyere, és mutasd meg. Ha úgy érzed, hogy igazán jól tudsz vezetni, most remek játékot találtunk ki. Indul a Tulaj a Pályán!

Autó Köridő    
Katona Csaba (oktató) Skoda Fabia 1,2 TSI 70:31:00 száraz
Tavali Dávid Suzuki Ignis Sport 71:92:00 száraz
Toldi Balázs  Ford Focus RS MK3  72:49:00 száraz
Nagy Róbert (gumiteszt) Suzuki Swift Hayabusa motorral  73:04:00 száraz
Michelisz Norbert Hyundai i30 Fastback 75:75:00 vizes
Ágó Béla Ford Fiesta 1.3 S 77:32:00 vizes
Fazekas Zoltán Alfa Romeo Giulia Veloce 2,0 T 77:99:00 száraz
Csömöri Zoltán Subaru Impreza WRX STI Type-R 78:51:00 száraz
Rusznák Tamás Mercedes-Benz E 220 CDI T-modell 79:50:00 száraz
Draskovics Andris Citroen Saxo VTS  80:24:00 száraz
Bérczi Balázs Tesla Model 3 Performance 80:29:00 száraz
Bolla Gyuri Mini Cooper 85:09:00 vizes
Csepreghy Dani BMW 316i (E46) 87:17:00 vizes
Papp Róbert Lexus IS400 V8 88:35:00 száraz
Siptár Ábel BMW 330i (E46) 89:29:00 száraz
Karotta Renault Avantime 93:14:00 vizes
Zambelly Ákos MItsubishi Lancer Evo VI 93:63:00 száraz
Gajdán Miki Honda Jazz 94:52:00 vizes
Becsületesnepper Toyota Prius II 94:55:00 vizes
Kapu Erik Ford Focus II 1,6 benzin 100:09:00 száraz
Forgács Gábor Volkswagen Golf II GTI (1,8 turbó) 103:51:00 száraz