Hecckampányba kezdett a Subaru
Minden vetélytársra ráhúzható a japán gyártó gonoszkodó utalása: elkészítették egy képzeletbeli, középszerű autómárka reklámjait, mintegy elrettentő példaként.
A márka neve Mediocrity, azaz középszerűség, és a honlapon ilyen néven egy minden érdekesebb részletétől megfosztott Kia Magentis látható. Minden kellék megvan, amit manapság be szoktak vetni. Videón nyilatkozik a tervező, aki elmondja, miért és hogyan tették jellegtelenné az autót, nehogy túlterhelje információkkal a vásárlók agyát. Összehasonlító táblázat a három felszereltségi szint között, amelyek között csupán az a különbség, hogy tartalmaznak-e pohártartót, illetve légkondicionálót. És persze van Facebook és Twitter link a sarokban, meg sokféle videó a Youtube-on és képek a Flickr-en, ahogy ez manapság már elkerülhetetlen.
Bár egy Kiára került a szárnyas M betű, nem csak a koreaiaknak szól a burkolt kritika. Hasonló semmitmondó típusokat Észak-Amerikában szinte minden gyártó kínál, a Chevrolet-től a Fordon és a Toyotán át a Hondáig, hogy csak a fontosabb piaci szereplőket említsük. A Subaru célja persze az, hogy saját modelljeit – főleg a megdöbbentő formavilágú Legacyt – épp e középszerű modellek ellentéteként tüntesse fel. Hogy a fura negatív kampány működik-e, azt nem tudjuk, azon viszont nem nagyon csodálkoznánk, ha a Kia balhézna miatta – végül is az ő egyik autójuk a reklám negatív példája.