Minden idők legerősebb BMW-je az M5 CS, mely tulajdonképpen egy nehézsúlyú izomszedán, amiben a 4,4 literes biturbó V8-as 635 lóerős és 750 Nm nyomatéka van. Ez az 5 méter hosszú, 1,9 tonnás, összkerekes limuzin 3 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 305 km/óra a végsebessége. Mindez csak egy alap a G-Power-nek.
Legszerényebb csomagjukkal is 690 lóerőre nő a teljesítmény és 850 Nm-re a nyomaték, amire még rádob 40 lovas és 50 Nm-t a GP Deeptone kipufogórendszer. Új turbófeltöltőkkel, sport leömlővel és a már említett kidörgővel pedig mindennek a teteje a 887 lóerős és 1050 Nm nyomatékú GP-900-as.
Mivel a G-Power inkább a kocsmai beszélgetéseknek szól, ezért azt már nem is firtatják, hogy ezzel a menetdinamika hogyan változik. Ennél sokkal fontosabb, hogy 21 colos felnikkel szerelik az M5 CS-eket és négy darab 100 milliméteres kipufogócsőből szól a V8-as.
2500 euró a legolcsóbb beavatkozás, ahol még csak szoftveresen nyúlnak hozzá az M5-höz, de a legsúlyosabb Hurricane RS-ért simán elkérnek 120 ezer eurót is. Sokba kerül igazán nagyot villantani.