Ha ránézünk az új Acura Integrára sokaknak nem az az első gondolata, hogy ez egy jó raliautó-alap lenne. A HART (Honda of America Racing Team) viszont a kisebbséghez tartozik és megalkották a rali-Integrát.
A Honda/Acura kupéi és szedánjai nem kimondottan arról híresek, hogy közkedvelt raliautó-alapok lennének. Ez persze nem jelenti azt, hogy páran ne tettek volna így, sőt 2016-ban a Honda a Red Bull-lal közösen csinált egy rallycross autót a Civic Coupeból.
A HART Integrája mondjuk nincs ennyire átalakítva, mint a Civic Coupe GRC, ugyanis az ARA Rally Limited 2WD osztályban indulnak vele, ami nem enged jelentős modifikációkat. Ebbe a kategóriában többek között olyan megkötések vannak, minthogy a turbós vagy kompresszoros motorok nem lehetnek nagyobbak 1,6 liternél, vagy a kasztnin nem végezhetnek módosításokat a fényszórókat leszámítva).
A HART csapata ennek megfelelően csak plusz öt fényszórót rögzített a motorháztetőre, beszereltek egy bukókeretet, valamint terepgumikat tettek az autó alá. A csapat azt írta, hogy az autón új építési technikákat tanulhattak, mint például a varrathegesztést és a bukókeret gyártását.
Viszont nem ez az első szokatlannak mondható projektjük. Korábban egy Honda Civickel és egy Honda Passport SUV-vel indultak az ohiói erdei ralin, ahol az előbbi kategóriájában első lett.