Az autó már a kezdetektől divatcikk, ruházati kiegészítő, valódi stíluskellék, néha mégis az az érzésünk, a tervezők ritkán próbálnak igazán megfelelni ezeknek az elvárásoknak. Van persze néhány üdítő kivétel, mint a Fiat 500-as, a Mini, vagy a Nissan Micra, és most itt egy újabb gyöngyszem Japánból, a Daihatsutól.
A Mira Cocoa valódi divatkiegészítő, mint egy női cipő, vagy kistáska: tréfás, kicsit esetlen játékmackóra emlékeztet, és csak mellesleg praktikus szállítóeszköz. Ráadásul belül ugyanez a végletekig leegyszerűsített, de épp ezért könnyen megszokható és megszerethető gyermekrajz-stílus folytatódik. A sajátos formák alatt persze a japán piacra készülő Daihatsu miniautók szabvány technikáját találjuk: 660 köbcentis, 58 lóerős háromhengeres benzinmotort, igény szerint négyfokozatú, vagy fokozatmentes automata váltóval, első- vagy összkerék-hajtással.
Egy ilyen autóból persze nehéz nagyobb mennyiséget eladni, hiszen a célcsoport meglehetősen szűk, és ezt a Daihatsunál is jól tudják: havonta mintegy 3000 példányt terveznek eladni belőle, ami az egymillió jenes – átszámítva alig több, mint kétmillió forintos – alapárat nézve egyáltalán nem tűnik optimista becslésnek.