A Radical SR8-as ismét megjavította a legendás Nordschleife utcai autóval elért körrekordját, 11 másodpercet verve saját korábbi idejére.
Az új rekord 6 perc 48 másodperc, ami egész félelmetes eredmény azt figyelembe véve, hogy az abszolút körrekord, amelyet Stefan Bellof állított fel még 1983-ban egy gyári Porsche 956-os versenyautóval, csupán 35 másodperccel jobb ennél. A Radical SR8LM persze csak nagy jóindulattal nevezhető utcai autónak. A rendszámot ugyan megkapta, de 455 lovas, 2,8 literes V8-as középmotorjával – amely lényegében két módosított Suzuki Hayabusa motor összeépítve –, 650 kg-os össztömegével, szekvenciális váltójával, néhány centis hasmagasságával, acél csővázával és műanyag karosszériájával egyértelműen csak pályaversenyzésre alkalmas.
A brit versenyautó-gyártónak azonban ezzel a kis csalással is kiváló reklám a rekordállítás. Így egyrészt azok is hallhatnak róluk, akik amúgy észre sem vették volna, hogy létezik a kis cég, másrészt megmutathatják, hogy mennyivel gyorsabbak az általuk kínált, és egyértelműen amatőr versenyzésre szánt autók mint a drágább, és sokszor jóval erősebb utcai sportkocsik.