A japánok állítólag még nem döntötték el, hogy melyik legendás sportkocsijukat élesszék újjá, legalább névleg – még az is lehet, hogy az új, hátsókerék-hajtású Subaru-Toyota kupé egyszerre állít emléket a Celicának és Corolla GT-nek.
A prototípust ugyan FT-86 néven mutatták be a Tokyo Motor Show-n, de ez a név csak egy egészen szűk körnek mond valamit. Elsősorban Japánban, illetve a nemzetközi driftrajongó szubkultúrában erős a Corolla AE-86, az utolsó olcsó, hátsókerék-hajtású Toyota kupé kultusza, ugyanakkor Japánon kívül a Celica – részben az egykori ralisikerek kapcsán – sokkal ismertebb. Állítólag még a cég vezetése is megosztott a névválasztás kapcsán, de az a verzió a legvalószínűbb, hogy a kupé egyes Japánban FT-86 vagy AE-86 néven lesz kapható, az exportpiacokon viszont a Celica típusjelzést támasztják fel.
A Subaruval közösen kifejlesztett kétajtós világszerte nagy érdeklődésre tarthat számot, miután a Toyota évekig éheztette sportkocsijai korábbi híveit: előbb a brutális Supra tűnt el a választékból, majd néhány évvel ezelőtt a Celica és az MR2-es gyártását is leállították, szinte egyszerre. Az új sportautó bemutatására azonban még éveket várhatunk: ha minden a tervek szerint alakul, a végleges modell 2012-ben kerül a kereskedésekbe.