Az MR2 ugyan már múltidő, de a japán gyártó megmutatta, milyen lehet a folytatás. A Tokyo Auto Salonon kiállított GRMN MR2 Sports Hybrid összkerék-hajtásával és 400 lóerejével lélegzetelállító dinamikát és alacsony fogyasztást ígér.
A Toyota a Gazoo nevű japán tuningcéggel fogott össze a tanulmány elkészítéséhez. A gyáriak adták a különleges hajtásláncot, a tuningmesterek pedig elkészíteték hozzá a héjat, egy alaposan átdolgozott MR2-est. A kis roadster hosszú orrával és masszív futómű-szélesítésével sokkal fenyegetőbb jelenség, mint az egykori utcai változat volt, de a bele épített csúcstechnika indokolja is a változtatásokat. A kis négyhengeres motor helyére egy 3,3 literes V6-os került, ez hajtja a hátsó kerekeket, míg a villanymotor a két elsőt forgatja. Így lassan haladva akár tisztán elektromos járműként is használható a gép, de ha szükség van az összes erőre, akár 400 lóerő is az aszfaltra szabadítható. Ekkora teljesítménnyel a becslések szerint 4,5 másodperc alatt gyorsulhat az 1,3 tonnás roadster 100 km/h-ra, ami egy hibridtől igazán szép eredmény.
Egyes feltételezések szerint a Toyota ezzel a géppel már a Honda CR-Z riválisának jövő évi bemutatását készíti elő. Állítólag egy kicsi kupéról van szó, szintén hibrid hajtáslánccal, de valamivel visszafogottabb, kb. 200 lóerős össz-teljesítménnyel, amellyel azokat a vásárlókat próbálják a hibridek irányába terelni, akik keveslik a Prius dinamikáját.