Alig két és fél évvel a premier után sor került a legnagyobb Mazda első átszabására. A változtatások persze nem igazán mélyrehatóak, de a japánok sietsége így is szokatlan.
A legfeltűnőbb változtatás az autón az új első lökhárító-fazon, amely sokkal látványosabb a korábbinál. Egyetlen nagy vízszintes légbeömlő helyett három formásabb nyílást vágtak az új műanyag idomon, így az összkép valamivel izgalmasabb lett, bár a hatos megjelenésével kapcsolatosan eddig sem volt hiányérzetünk. Az az érzésünk, inkább a többi modell kedvéért változtattak rajta, hogy valamivel jobban emlékeztessen a felújított hármasra és ötösre.
A belső térben elsősorban az anyagválasztáson változtattak, újak például a zongora-fekete díszbetétek a műszerfalon és az ajtókon. Ezen kívül csak olyan apróságok változtak, mint a hátsó lámpaburák színezése, vagy a gyári felnigarnitúrák mintázata. Úgy tudjuk, a Mazda 6 motorválasztéka is változik – hatékonyabb, közvetlen befecskendezéses benzinmotorokat vezet be a gyártó – de ezekkel kapcsolatban konkrét adatokat egyelőre nem közöltek.
A változtatásokat egyelőre csak a Japánban forgalmazott, Atenza nevű kivitelen vezették be, de valószínűleg csak hónapok kérdése, hogy Európában és Észak-Amerikában is megjelenjen az átalakított hatos.