Német Ferrari California, kompresszorral
Még több lóerő, még nagyobb kerekek, és hófehér fényezés – a Novitec szerint így lehet még a gyárinál is jobb egy Ferrari California.
A pörgős, eredetiben is 460 lóerős V8-ast a német mérnökök egy mechanikus kompresszorral egészítették ki, így sikerült – persze a vezérlés átprogramozásával, illetve egy vízhűtéses töltőlevegő-hűtő és átalakított szívórendszer beiktatásával – 606 lóerőig emelni a teljesítményt, és 485-ről 603 Nm-re emelni a csúcsnyomatékot. Az autó így megközelíti az 599 GTB dinamikáját: 3,8 másodperc kell a 100 km/h eléréséhez, a végsebessége pedig 325 km/h.
Ilyen mértékű teljesítménynövekedéshez persze új futómű sem árt – bár nem kizárt, hogy a gyári beállításokkal is stabil maradna az autó – és a Novitec egyébként sem végez félmunkát. A karosszériát megültették 35 mm-rel, de annak érdekében, hogy az autó ne akadjon fel minden járdaszegélyen, az első futómű megemelhető 40 mm-rel, ha szükséges. Ennek ellenére nem nagyon érdemes a járdákat ostromolni a Novitec Californiával: a 21-es első és 22-es hátsó felnikre való, láthatatlan oldalfalú abroncsok a gondolatra is megsérülhetnek, a keréktárcsákkal egyetemben. Ráadásul a spoilerek is lejjebb lógnak, mint a gyári változatokon, így az átalakított autó használatához tükörsima aszfalt – sőt, leginkább versenypálya – javallott.
Ez persze csak az alap, az egyedi igények kielégítése a belső térben folytatódhat, amelynek csak a megrendelő fantáziája és pénztárcája szabhat gátat.