Elkészült a dízel-elektromos Range Rover
A britek nem a kitaposott utat követik: dízelmotorral mutatták be az első gyártásra szánt hibrid terepjárójukat.
A Range Rover Sport Rang_e és a környezetbarátság persze így sincsen túl közel egymáshoz, hiszen a 3 literes, 245 lóerős, V6-os dízelt egy 34 lóerős villanymotor segíti a 2,5 tonnás féltégla mozgatásában. A hajtáslánc az új, nyolcfokozatú ZF automata váltóban folytatódik. A Land Rovernél persze még fejlesztés alatt áll az autó: 2013-ra ígérik a végleges változatot, amely állítólag 30 kilométert tehet majd meg tisztán villamos hajtással, és 100 g/km-nél is kisebb szén-dioxid-kibocsátást produkálhat.
A Rang_e lényegében nem más, mint ígéret a Jaguar-Land Rover részéről arra vonatkozóan, hogy lesznek takarékosabb, a mostaniaknál még inkább környezetbarát típusaik, de amit mutattak, az érzésünk szerint nem jó másra, mint a vásárlók lelkiismeretének megnyugtatására, és esetleg néhány szmogriadó megúszására. A BMW és a Mercedes nagy hibridjeihez hasonlóan ez a modell sem lehet nagyságrendekkel takarékosabb a ma kapható dízeles Range Rovereknél, így azonban nem a valódi problémák megoldása felé mutat, csupán elkendőzi azokat.