Egyre brutálisabb a Hemi V8
A legújabb kivitel már 6,4 literes és 470 lóerős – természetesen a Dodge Challenger legdögösebb változatába kerül.
Észak-Amerikában már mindenki a Las Vegasban rendezett tuningkiállításra, a SEMA Show-ra készül, amely valószínűleg a világ legnagyobb szabású rendezvénye ebben a témában. Ebből a gyárak sem maradhatnak ki, még akkor sem, ha manapság divatosabb nagyon takarékos, nagyon elektromos autókat mutogatni. Igazi feltűnést mégis a gyors és erős gépekkel lehet kelteni, olyanokkal, mint a Challenger SRT8 392-es, amelyből összesen 1492 példányt gyártanak. A 392-es szám az új V8-as hengerűrtartalma köbhüvelykben, amely a Hemi sorozat eddigi legerősebb tagja: a korábbi sportváltozat még 6,1 literes volt és 430 lóerős, ehhez képest a 6,4 literre felfúrt kivitel 40 lóerővel nagyobb teljesítményt ad le, a maximális nyomatéka pedig 569-ről 638 Nm-re nőtt.
Az erősebb motor mellett a különleges, fehér alapon kék vagy kék alapon fehér, dupla fehér csíkos festés különbözteti meg a 392-est a többi SRT8-astól – ez még akkor is garantálja a feltűnést, ha ezeket a színkombinációkat manapság leginkább a Ford Mustangok viselték. A Dodge a futóművet is áthangolta: azt mondják, az új beállításokkal sokkal könnyebb kanyarba vinni az autót, de ugyanakkor 0,93 g-s oldalgyorsulást érhet el.
A fogyasztásról persze szemérmesen hallgatnak – ám az az érzésünk, ez a majdani vásárlókat nem is igazán érdekli, hisz valószínűleg a valaha volt legjobb dinamikájú gyári Dodge izomautót kaphatják meg.