Vannak jobban csengő márkanevek, mint a Gumpert, de a kis német cégeknél már csak az a szokás, hogy a tulajdonos vezetéknevét írják a termékre. A Genfi Szalonon bemutatkozó Tornante már a második modellje a manufaktúrának – a legfrissebb képek alapján az Apollóhoz képest igazi szépségnek tűnik.
Műszaki téren eddig sem volt szégyellnivalójuk, az Apollo ötvözött acélvázába szénszálas utascellát és egy két turbós Audi V8-ast szereltek. Ezt a felépítést örökölte az új Tornante is, csak mindent egy kicsit jobban tud.
A legtöbb kritikát eddig az Apollo formaterve kapta, ezért erre gyúrtak a németek a legtöbbet: a Touring Superleggera által rajzolt Tornante első ízelítője valóban nem néz ki rosszul. A sirályszárnyakat persze nem hagyták le róla, de a szappantartós formához talán még el is megy ez a hatásvadász megoldás.
Hogy ne legyen visszalépés, a motoron is faragtak még egy kicsit, így már hétszáz lóerőt tud a dupla turbós 4,2-es Audi V8, amely egy kormány mögé szerelt váltófüleken keresztül kapcsolható váltóhoz kapcsolódik. Állítólag hamarosan alternatív hajtást is kínálnának a németek a sportkocsihoz, de a részletekről még titkolóznak.