A Nissannak nem lehet egyszerű dolga Brazíliában, de a helyi szakemberek megpróbálják megoldani a problémát, minden eszközzel. A Tiidát a konkurencia magas áraival próbálják elnyomni, a Kínából importált hétüléses Livinát – amely szintén nehezen vádolgató azzal, hogy szép lenne – pedig egy homályos hangyás hasonlattal. A lényeg azonban itt is ugyanaz, mint a korábbi anti-Focus hirdetésnél: bele lehetett csempészni három izgalmas, jó mozgású csajt.
Sajnos a hangyának öltöztetett táncosok dalát mi sem értjük teljesen. Az egyetlen, portugálul valamicskét pöntyögő szerkesztőségi ismerős is csak annyit tudott kideríteni, hogy jellegzetes baile funk stílusban lökik a csajok, ami Brazíliában szupernépszerű favela-gengszter műfaj, és elhangzik néhány sikamlós utalás is az autók méreteivel kapcsolatban. Így már csak abban bízunk, hogy akad olyan olvasónk, aki perfekt brazil-bortugálból, és kisegít bennünket.
Nem tudni, hogy a brazil vásárlókra hogyan hat a reklámnak ez a formája, de mi így, a szöveg értése nélkül is szívesen nézzük a formás brazil lányokról szóló közhelyek újabb igazolását.