Versenyautót építeni jó üzlet, már ha van egy jó alapmodell. A Nissannal adott a 370Z, amely már alaphelyzetben is villámgyors – nem kellett sok, hogy versenypályán is használhatóvá tegyék.
A 370Z Nismo RC-ből kirámoltak mindent, ami felesleges a versenypályán és minden alkatrészt, amit lehetett, könnyebbre cseréltek benne, így 1495-ről 1340 kilósra fogyasztották. Mindezt ráadásul úgy érték el, hogy már van az autóban FIA-homológ bukókeret, tűzoltókészülék, hatpontos biztonsági övvel felszerelt Recaro ülések és Sparco kormánykerék, azaz a gép készen áll a bevetésre. A 3,7 literes V6-oson is igazítottak, a teljesítményét 330-ról 355 lóerőre emelték, hogy a pályán is labdába rughassanak vele.
Az új versenyautót úgy tervezték, hogy az FIA GT4 kategóriájában, a World Challenge GTS osztályában, illetve a Grand Am Challenge GS kategóriájában is indulhassanak vele. A Nismo elsősorban privát csapatoknak szánja az RC-t, követve a Porsche, a BMW, az Audi és több más gyártó példáját, amelyeknek szép hasznot hoznak utcai sportkocsijaik méregdrága versenyváltozatai. Az árat egyelőre nem közölték: aki komolyan tervezi egy ilyen félgyári versenygép megvásárlását, az telefonon vagy e-mailben érdeklődhet.