Kevés a szakember a Porschénél
A Porsche hatalmasat nőtt az elmúlt évtizedben, és a Volkswagennel való összebútorozás csak tovább szaporította a feladatokat. Önálló sportkocsigyártóból a Volkswagen részlegévé válik a Porsche, amely nem csak a saját modelljei fejlesztésével fog foglalkozni, de az Audi, a Volkswagen, sőt, talán a Lamborghini modellek tervezésébe is beleszól majd – ehhez viszont növelni kell a mérnökök számát.
Ennek érdekében a Porsche vezetése a bevételek mintegy 10%-át fordítja – a tipikus 5-6% helyett – fejlesztésekre. Ennek a folyamatnak a leglátványosabb eleme az a 300 új munkahely lesz, amelyet a fejlesztőgárda kibővítésére hoznak létre. Így zökkenőmentesen folyhat egymással párhuzamosan a 918 Spyder szupersportkocsi, az új Cayman, a Cayun terepjáró és a közös sportkocsi-platformok fejlesztése, ezen kívül a szokásos tempóban bővíthetik a 911-es választékot, lényegében megszakítás nélkül, ahogy korábban is jellemző volt.
Ez azonban csak a bővítés egy töredéke. A cég összesen mintegy ezer főnyi munkaerőt vesz fel 2012-ben, hiszen arra számítanak, hogy a gyártást is növelni kell az elkövetkezendő évek során.