Fénykorát éli éppen a Facebook és ezt az összes autó gyártó ki is használja, hogy minél többen értesüljenek az újdonságaikról. Rengetegen lájkolják a gyárak hivatalos Facebook rajongói oldalait, ezért bizonyos számú rajongó után az autógyárak előrukkolnak valami meglepetéssel. Így ösztönzik az embereket, hogy továbbra is figyelemmel kísérjék a márkát.
Bár az Aston Martin csak 2009-ben hozta létre hivatalos rajongói oldalát a Facebookon, most érte el az egy milliomodik online követőjét. Az ünnep alkalmából szavazást indítottak az Aston Martin vezetői: a közösségi oldal rajongói dönthették el, milyen legyen a különleges alkalomra készített modell. Mindenről a szavazók dönthettek, az autó típusáról, felszereltségéről, külső és belső színeit. Végül a 2012-es DB9 modellre esett a választás. Facebook-kék fényezést kapott, fehér keretű hűtőmaszkkal és fehér csíkozással. Ehhez képest a beltérben a fekete és piros szín uralkodik. Végül 20-as, ezüst felniket gördítettek az autó alá, melyeket gyémántfekete féknyergek fölé csavaroztak. Az autót néhány napja állították ki az Aston Martin Gaydoni központjában.
Nemrégen a Ferrari is ünnepelt a Facebookon, méghozzá a nyolcmilliomodik rajongójának megszerzése alkalmából. A meglepetés egy videó formájában érkezett a közösségi oldal látogatóinak, melyben egy 458 Italiáról radírozzák a két hátsó gumit a Ferrari Fioranoi tesztpályájának aszfaltjára.