Annyi kémfotó készült már a Macanról, hogy régi ismerősként köszönthetjük majd, ha végre lehúzzák róla az álcázást. Ezúttal viszont olyan közel került a fotós, hogy még a műszerfalat is megleshetjük a képeken.
Bizonyára alapos munkát végeznek a Porsche-mérnökök, hogy hónapokon át nyüstölik a prototípusokat közúton, mielőtt a toporgó ügyfelek közé dobják a Macant. Hiszen nyilvánvalóan kész a bébi-Cayenne, csak a kilométereket gyűjtik vele, hogy minden esetleges hibát kigyomláljanak belőle a bemutatóig. Nem véletlenül, hiszen a Macannal azt az új platformot tesztelik, amely a következő Audi Q5-nek az alapjait is adja.
Talán szintén a közös technika miatt hangolgatják olyan hosszasan a Porschét, hiszen a padlólemezen és a futóműelemeken kívül még a hajtást és a motorok egy részét is a konszerntestvértől öröklik, ezért ügyes beállításokkal kell létrehozniuk az árkülönbség indokolta minőségi lépcsőt.
Ehhez elengedhetetlen a porschés belső is, amely a fotók alapján szintén nem fog meglepetést okozni. A Cayenne-hez hasonló műszerfal és az idei Porschék fémbetétes kormánya mind ismerős, de megfelelő anyagválasztással bizonyára nem ad majd okot a csalódásra.
2013-ra ígérik a gyártás megkezdését a lipcsei gyárban, de a következő autószalonok egyikén, talán már Párizsban időszerű volna elárulni legalább a műszaki paramétereket. Annyira nem kell szégyellni, hogy egy 12 millió körüli indulóáras Porschében négyhengeres motorok is lesznek, még ha a 968-as óta nem is gyártottak ilyet ugró lovacskás emblémával.