A Toyotánál átdolgozták a hétüléses Versót, és bár az alapok megmaradtak, a japán mérnökök alaposak voltak.
Ahogy megszokhattuk már, ilyenkor lecserélik az autók orrát. A Toyotánál is követték a bevált módszert, persze úgy, hogy az egyterű hasonló karakterű legyen, mint az Auris nemrég leleplezett új generációja. Itt is felbukkan a V alakú hűtőmaszk és a kifelé szélesedő fényszóró-forma – egy kicsivel agresszívebb karaktert adva ezzel az autónak, mint ami eddig jellemezte. Ettől persze nem változik az alapvető karakter, de ahhoz bőven elég, hogy a reklámokban egy darabig megint új Versóról beszélhessenek.
Egy egyterűt a célszerűsége ad el – ezen igyekeztek javítani a tervezők. A csomagtér hét üléssel csupán 155 literes, de a harmadik üléssor összecsukásával 440 liter nyerhető. Ezen felül javítottak az autó hangszigetelésén, és több hegesztési pontot alkalmaznak a karosszéria összeállításánál, ami a merevség növekedésével jár, a tömeg növekedése nélkül. A motorválasztékot alig módosították, csak a dízelek lettek valamivel takarékosabbak – nagy fejlesztésnek azonban nem lenne értelme ezen a téren, hisz hamarosan a BMW dízelmotorjait kezdi alkalmazni a Toyota a sajátjai helyett, amelyeknek a fejlesztését leállítják.
A Toyota reményei szerint a változtatások elégségesek lesznek ahhoz, hogy a Verso néhány évig még állja a versenyt az újabb hétüléses egyterűekkel.