Az Audi motorgyárában elkezdődött két, széles tömegeknek szánt négyhengeres gyártása. Az 1,2 és 1,4 literes turbómotorokat nem csak a kisebb Audikban – az A1-esben és az A3-asban – de a Volkswagen, a Skoda és a Seat kisebb modelljeiben is felhasználhatják.
Nem ez az első valódi tömegmotor a győri üzemben – korábban a már kifuttatott 1,6 literes benzinesek egy része is itt készült. Egyebek közt ezt váltották az 1,2 és 1,4 literes turbómotorok: a kisebbikből 86 és 105, a nagyobbikból 122 és 140 lóerős változatok készülnek mostantól Győrben. A tervek szerint napi szinten 1500 ilyen motor készül majd a gyárban, méghozzá úgy, hogy a fődarabok egy jelentős része – így a főtengely és a hengerfej – is helyben készül.
A magyarországi Audi motorgyárban meglehetősen sokféle motor készül: a két újonnan gyártásba küldött négyhengeres a paletta alsó széle, de itt építik a TT öthengeres sportmotorjait, sőt, a Lamborghini és Audi sportkocsikban használt V10-eseket is.