A Ford amerikai luxusmárkájának, a Lincolnnak a vezetői már a tavalyi év végén is megemlítették, hogy céljuk a márka vevőkörének tágítása – elsősorban a fiatalok felé nyitnának, hogy csökkenthessék vásárlóik átlagéletkorát, mely jelenleg 65 év.
A márka igazgatója, Matt Vandyke szerint 2016-ig négy új modellt vezetnének be – a Lincoln új arculatát pedig az MKC tanulmány formavilága határozza majd meg. Az amerikai gyártó arra számít, hogy a közeljövőben fellendül a prémium kisautók piaca - ide várhatóan a Concept C alapjaira épülő kiskocsival törnek majd be. Emellett egy olcsóbb belépőmodell gondolata is foglalkoztatja őket, de egyelőre csak annyi biztos, hogy a legnépszerűbb piaci szegmenseket igyekeznek megcélozni.
A Lincoln számára a legfontosabb a hazai piac, ezért az egyesült államokbeli kereskedések és szervizek hálózatát is igyekeznek fejleszteni, de emellett kelet felé is nyitnak: a tervek szerint 2014 második felében kezdik meg a kínai forgalmazást, melyhez komoly reményeket fűznek.