Komoly sportkocsin dolgozik a Renault
A nevét már tudjuk: úgy fogják nevezni, Renault Sport Trophy, és bár még csak egy körvonalrajzot mutattak róla, azt is sejtjük, hogy milyen célt szolgál majd.
A Renault Sport eddig is készített középmotoros, V6-os Mégane Trophy modelleket, hogy ezekkel versenyezhessenek a Renault Eurocup résztvevői. A Mégane azonban ismét modellfrissítéshez közeledik, így a hathengerest is illenék lecserélni. Valószínű, hogy a hathengeres Mégane utódja lesz a Trophy tanulmány, bár azt nem tudni, hogy ezúttal a következő Mégane generációt is ezzel harangozzák be, vagy a versenygép ezúttal minden már Renault utcai modell formájától különböző karosszériát kap majd.
Eddig az volt a gyakorlat, hogy a Mégane Trophyba a Nissantól kölcsönvett VQ35 motor került, és jó eséllyel most is japán V6-ost, használnak majd, bár egyes források szerint már nem a 3,5 literest, hanem a Nissan 370 Z-ből és az Infiniti G37-esből ismert 3,7 literest, amelyből nagyobb teljesítményt hozhatnak ki, mint eddig.
Ennél többet valószínűleg csak augusztus végén árulnak el, hisz az új Trophyt a Moszkvai Autószalonon leplezik le hivatalosan.