A Honda tíz évet váratta a rajongóit, de a januári Detroit Motor Show-n már a végleges NSX utódot állítják ki. Egyelőre csak néhány előzetes fotót közöltek, de egy ideje már sejthető, miféle járműre számíthatunk.
Az első NSX, amelynek a fejlesztésében még maga Ayrton Senna is részt vett, ma már legenda: tizenöt éven át gyártották, és egyesek szerint a mai napig a legjobb sportkocsik közé tartozik. Ám 2005-ben leállították a gyártást, és bár a Honda többször is nekifutott az utód megalkotásának, ezek egyike sem valósult meg. Pedig már a 2003-as HSC tanulmány is az NSX utódja lehetett volna, de nem aratott tetszést, ahogy az orrmotoros, összkerék-hajtású tanulmányból sem lett semmi, amelyet Acura ASC néven állítottak ki 2007-ben. Ezen felül készüt még néhány lehetséges változat, egy orrmotoros prototípus például a japán SuperGT sorozatban végezte, de a Honda tervezői végül mégis visszatértek az eredeti koncepcióhoz.
A második generációs Honda sportkocsi is középmotoros lesz és hathengeres, de így is sokkal erősebb, mint az elődje. Négyliteres V6-os turbómotorról és a hozzá kapcsolódó kétmotoros elektromos segédhajtásról hallani, amelyből könnyedén kihozhatnak 500 lóerő feletti teljesítményt. Az egyik lényeges különbség az eredetihez képest, hogy az új NSX-be állítólag összkerék-hajtás is kerül, a Honda saját fejleszésű SH-AWD rendszerének egy változata, amely a hátsó tengelyre juttatja a motor nyomatékának nagyobb részét.
Ennél pontosabb adataink egyelőre nincsenek az autóról, ám a Honda néhány sötét, épp csak az autó sziluettjét mutató fotóval igyekezett felhívni a figyelmet a januári premierre. A forma nem különbözik nagyon a 2012-ben bemutatott NSX tanulmányétől, vagy ha mégis, az eltérések ezeken a képeken nem túl feltűnőek.