Az Opel minden erejével azon van, hogy a Corsát ismét az előtérbe tolja. Az igyekezet érthető, hisz a régi Corsa felújított változatával kell kihúzniuk még egy modellciklust, így legalább azt tudatosítani kell a közönségben, hogy ez a típus nem egy maszatos modellfrissítés eredménye, de igazi újdonság.
Nagyjából erre szolgál a Corsa Van brüsszeli bemutatója is, hisz a típus még annyi újdonságot sem hordoz, mint a személyszállító változat. Az orr-rész persze itt is az új, az autó közepe viszont felismerhetően a régi, csak a hátsó ablakok átlátszatlanok, és az első ülések mögé helyeztek térelválasztó rácsot. Ráadásul még a motorválasztékon sem látszik a korszerűsítés szándéka: a Van egyetlen dízelmotorral és egyetlen benzinessel lesz kapható. Az 1,3 literes, 95 lóerős négyhengeres turbódízel a Fiattól átvett, egyre korosabb dízelmotor egy változata, az 1,4 literes, 70 lóerős szívómotor viszont valamiféle maradéknak tűnik a leköszönő motorpalettából, amelyet ezúttal spórolós zöldségesek nyakába próbálnak varrni.
Az autó teljes raktere egyébként 921 liter, a tehelhetősége pedig 571 kg, 21 kilogrammal több, mint eddig. A szervizintervallumot az Opel egy érdekes trükkel kettéosztotta: bár rendes nagyszervizre csak 60 ezer kilométerenként vagy két évente van szükség, félidőben el kell vinni az autót egy kisebb szervizre és átvizsgálásra, azaz a valós karbantartási periódus 30 ezer kilométer vagy egy év. A Corsa Vant Európában már az első negyedévben elkezdik bevezetni.