SCG 003: randa Ferrari másolat Honda motorral
Az SCG, azaz Scuderia Cameron Glickenhaus azzal vált ismertté, hogy megépítette a 330 P4, az egyik legszebb és legjellegzetesebb Ferrari versenyautó modernizált változatát, a P4/5-öt, méghozzá egész jó ízléssel. Aki valami ilyesmit várt volna az amerikai filmrendezőből lett sportkocsigyáros első utcai modelljétől, nagyot fog csalódni: az első utcai modell, az SCG 003S egy egy eléggé elszabott Enzo utánzatnak tűnik amelybe tuningolt, turbós Honda V6-os kerül.
Az Enzo nagy hatású sportkocsi, azokban az években, amikor megjelent, tucatjával születtek a másolatok és utánérzések. Arra azonban nem számítottunk, hogy bő tíz évvel később sem tudnak elszakadni a formától. Az SCG 003S persze nem replika, de a karaktere szinte ugyanolyan: keskeny csőrből induló csónakforma test és különálló sárvédő-idomok, késpenge-forma oldalablakok, nagy, a formába integrált hátsó szárny. Csak a harmónia hiányzik, és a letisztultság: a forma tele van fura, kaotikus részletekkel. Ráadásul a Ferrari különleges technikája helyett egy 3,5 literes biturbó V6-os kerül bele, állítólag a Honda Accordból származó blokk az alap. Nyilván erős lesz, de mégis hiányzik a V12-es hang, ami az Enzo vonzerejének egyik fontos eleme.
Így a Glickenhaus sportkocsi sem lesz más, mint egy utcán is használható versenygép, kis példányszámban, rengeteg pénzért. Talán valamivel vonzóbb lesz a versenyváltozat, az SCG 003C, amely szinte ugyanez a technika, de pályán kevésbé számít a stílus, sokkal fontosabbak a másodpercek.