Mindössze 139 darab készült a Bugatti EB110-esből, az egyiket azonban most elárverezik. A ritka, klasszikus sportautók ára az utóbbi években az egekig szökött, éppen ezért tűnik furcsának, hogy ezért az EB110-esért mégis mindössze 200 millió forintnyi dollárra számítanak. Nem mintha ez aprópénz lenne, de ebben a műfajban nem mondható csillagászati összegnek sem.
Az EB110-est 1991. szeptember 15-én mutatták be, egészen pontosan Ettore Bugatti születésének száztizedik évfordulóján. Innen is származik egyébként a típusjelzés. 1995-ig készült, akkor azonban a márka csődbe ment. A most kalapács alá kerülő példány 1993-as évjáratú, ám kora ellenére vélhetően nem futott túl sokat, állapota kiváló.
A négyturbós, 3,5 literes V12-es teljesítménye ebben a GT változatban 560 lóerő, csúcsnyomatéka 611 newtonméter. Az erősebb Supersport (SS) 610 lóerőt és 650 newtonmétert tudott. Összkerékhajtással, hatsebességes kézi váltóval 3,49 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, míg végsebessége 342 km/h. Ez még ma is elég tisztességes, nemhogy a kilencvenes évek első felében.
Az RM Sotheby's aukciósház január végén, az arizonai Phoenixben tartja meg az árverést, amelyen 575-775 ezer dollár körüli összegre számítanak az EB110-esért cserébe. Ez forintban kifejezve 160-210 millió között lenne. Nyilván az sem kizárt, hogy elszabadulnak a licitek, és jóval többet sikerül majd kaszálniuk.