Bármilyen meglepő, nem csak olyan kimutatás létezik, amelyből kiderül, hogy mely autókból fogy a legtöbb, de olyan is, amely az eladhatatlanságot méri. Ennek kimutatására alkalmas mérőszám az átlagos raktáron töltött idő: ez alapján állt össze az Egyesült Államok tizenöt legnehezebben értékesíthető autóinak listája, amelyen a Cadillac három, meglepően előkelő helyet is szerzett.
Azon persze senki nem csodálkozik, hogy a második a sorban az ELR, a Chevrolet Volt luxus-megfelelője, amely átlag 208 napot áll raktáron, gazdára találna. Az ELR-ről maga a gyártó is beismerte, hogy nagy melléfogás volt, eladni is csak óriási kedvezményekkel tudnak valamennyit, és úgy tűnik, még mindig van belőle, pedig már rég nem gyártják. Az azonban meglepő, hogy a Cadillac ATS sem kell a népeknek, a negyedik legtöbbet várakozó autónak bizonyult. A 3-as BMW vetélytársának szánt modellbe pedig nagy pénzeket ölt a GM, csináltak hozzá hátsókerék-hajtású alapokat is, mégis átlag 153 napot áll egy-egy ilyen autó, mielőtt rá tudják sózni valakire. A harmadik eladhatatlan Caddy, a listán a nyolcadik, a CTS, amely tíz éve még a márka megmentője volt: által 141 napot várakozik egy-egy vevőre.
Ezek alapján a Cadillac le is húzhatná a rolót, ha nem volnának az olyan SUV-k, mint az Escalade vagy az SRX – illetve utódja, az XT5 – ugyanis szedánt láthatóan nemigen vesznek tőlük. Az eladhatatlansági listát egyébként a Honda Insight vezeti, és rajta van még a Dodge Avenger, a Fiat 500L, a Honda Crosstour, a Chevrolet Sonic (Aveo), az Infiniti Q60, a Fiat 500, a Mitsubishi Mirage (Space Star), a Hyundai Azera, a Nissan GTR, a Hyundai Equus és a Buick LaCrosse. Azaz csupa olyan típus, amely vagy túl kicsi az amerikai közönségnek, vagy túl drága, vagy nem elég ismert, vagy ezek valamiféle kombinációja jellemző rá.