Megnyílt az első önálló AMG-szalon – az üzletnek a japán főváros, Tokió ad otthont. A sportkocsikat eddig több mint négyszáz helyen lehetett nyálcsorgatva nézegetni és hazavinni a világ negyven országában, de az AMG Performance Centerek mindegyike egy nagyobb Mercedes-Benz márkakereskedésbe integrálva működött.
Az AMG elnöke, Tobias Moers elmondta: az önálló szalon megnyitása egy összetett stratégia része. Már az eddig létrehozott AMG Performance Centerek is a márkanév erősítését szolgálják, és a modellpalettát is igyekeznek szélesíteni, a tokiói kereskedés viszont új szintet jelent számukra.
A jövőben évről évre egyre több AMG-logós autót akarnak eladni, ebben pedig az önálló üzleteknek is fontos szerep juthat. Hamarosan tehát több hasonló is megnyithatja kapuit. Ami a modelleket illeti, Moers szerint a darabszámot tekintve a 43-as sorozat jelenti a húzóerőt, de a 65-ösöket sem kívánják elhanyagolni – az AMG-fanatikusoknak fontosak a V12-es gépek.
Az őszi Frankfurti Autószalonra újdonsággal is készülnek: a Project One-t már meg is villantották. Ez egy hibrid szupersportkocsi lesz, amely az AMG-paletta csúcsát jelentheti.