Még mindig nem egészen egyértelmű, hogy hol és hogyan lehet majd hozzájutni a Geely által alapított Lynk & Co. márka autóihoz, de már a második ilyet mutatják be. A 03-as típusszámú modell négyajtós szedán, és ahogy a 01 a Volvo XC40 kínai megfelelője, a 03 az S40 közeli rokonának tűnik.
Stílusában a szedán szorosan követi a szabadidőautót: ugyanaz a visszafelé csapott hűtőrács és ugyanazok a Porsche módra a motorháztetőbe épített fényszórók jellemzik. Érdekes, hogy a szedán esetében is viszonylag magasra került az övvonal, amitől bizonyos szögekből egész előnytelennek tűnik az autó megjelenése, míg máshonnan nézve egész harmonikus látványt nyújt.
Abból nem csinálnak titkot, hogy itt is azt a CMA platformot használták, amelyet a Volvo mérnökei dolgoztak ki Göteborgban, a Geely és a Volvo vegyesvállalatának alkalmazásában. Így, bár nem árulták el, hogy mi hajtja a közepes méretű négyajtóst, sok választás nincs: vagy 1,5 literes háromhengeres, vagy kétliteres négyhengeres kerülhet a motorházba, esetleg elektromos segédhajtással.
Az új modellen kívül elárultak néhány részletet arról is, hogy hogyan is fest az üzleti modell, amelyet az új márka köré elképzeltek. Azt mondják, a Lynk&Co vásárlók élettartam-garanciát és ingyenes internet-elérést élvezhetnek majd, valószínűleg azért cserébe, hogy amikor nem használják az autót, az valamiféle járműmegosztó szolgáltatás része lesz. A cég vezetése szerint így tudják majd tökéletesen kiszolgálni a jelenleg felnövő generációt, amely már folyamatos adatkapcsolatot tartva éli az életét.
Míg a Lynk&Co-t az új generáció márkájának szánják, a Volvo hasonló méretű és kialakítású modelljeit, az XC40-est és az S40-est a hagyományos csatornákon keresztül lehet majd megvásárolni.