Az egyszerű, hasábforma Peugeot az 1990-es évek japán egyen-platósait juttathatja az ember, és egy ilyen gondolattal nem is járnánk nagyon messze a valóságtól. Az egyszerűen csak Pick Up-nak elnevezett autó az 1997-es Nissan Navara egyenesági leszármazottja, amelyet Kínában gyártanak a franciák számára.
A dolog elég cifrán hangzik, pedig nincs szó másról, mint hogy a Peugeot Kínában gyártatja a típust, annyi módosítással, rendeltek rá néhány oroszlánt és Peugeot feliratot. A PSA csoport egyik tulajdonosa és a Citroën révén régi partnere, a Dongfeng Motors gyártja a Rich New nevű modellt, az első generációs Navara alapjain, az új Peugeot ezzel egyezik meg csavarról csavarra.
Nagyobb piacokra persze nem merészkednének egy ilyen járművel, hiszen a konstrukció minden ízében elavult, bár a kínaiak beépítettek a műszerfalba egy nagy tabletet a rend kedvéért. Ám Afrika északi és középső részén, ahol a 404-es és az 504-es platós változatai még ma is futnak, eladhatónak vélik az átmárkázott kínai modellt.
Az 5,08 métres Pick Up készül két- és négykerék-hajtással is, a rakfelülete 1,4*1,39 méteres, a terhelhetősége 815 kilogramm, és egy 2,5 literes, 116 lóerős négyhengeres turbódízel motor hajtja. Alapáron jár hozzá manuális légkondicionáló, villanyablak és hifi, sőt, blokkolásgátlóval, parkolóradarral és két légzsákkal is ellátják.