A KTM egyetlen négykerekű modellje messze nem lett olyan sikeres, ahogy a gyártónál remélték, de az már korábban bebizonyosodott, hogy versenyautóként elég jól használható. Ennek köszönhető a GT4 változat megszületése, amelyet 2015-ben mutattak be, most pedig még többet hoztak ki a zárt kétülésesből.
Így, feketében egyértelműen a Batman újabb játékszerének tűnik, és nem is lenne lehetetlen, hogy Bruce Wayne épp egy ilyen géppel álljon rajthoz valami kisebb jelentőségű helyi bajnokságban. A valóságban is privát csapatok és amatőr versenyzők alkalmazzák a típust, amelyből eddig mintegy hatvan példányt építettek.
A gyáriak szerint a legfontosabb fejlődés az üzemeltetési költség csökkenése: kilométerenként durván 1500 forintból fenntartható, ami részben a tartósabb hajtásláncak köszönhető. Az új váltó-motor kombináció akár tízezer kilométert is elmegy nagyszerviz nélkül, azaz lényegében megduplázták a szervizintervallumát, a futómű elemei pedig csak 20 ezrenként igényelnek költségesebb karbantartást. Emellett a kétliteres turbós négyhengeres benzinmotor valamivel erősebb is lett: a csúcsteljesítménye ezúttal 340 lóerő, a maximális nyomatéka pedig 700 Nm.
A Reiter Engineerningnél készülő KTM változatnak csupán két nagyobb szépséghibája van. Egyrészt megvenni még mindig nagyon drága – 152 360 euróba, azaz olyan 47 millió forintba kerül – másrészt 15 példányt terveznek megépíteni a 2018-as szezonra, és már mindet le is foglalták.