Tényleg nagyon nehéz tetőre rakni egy Model X-et
Dicsekedett már hasonlóval a Tesla korábban is SUV-járól, de már videójuk is van róla, milyen nehéz tetőre tenni a Model X-et. Köszönjék meg a dögnehéz akksiknak.
Ezt a homokra lökéses tesztet még az Amerikai Közlekedésbiztonsági Hatóság (NHTSA) csinálta. Akkor készült, amikor a villany-SUV-t végigtolták töréstesztjeiken, ahol aztán az óriási (változattól függően 2,3-2,5 tonnás) városi terepjáró első SUV-ként mind a kilenc kategóriában öt csillaggal zárt.
Mit jelent, amit a videón látni? Azt mondják, a Tesla úgy másfélszer nehezebben borul, mint a kategóriatársak általában, mondjuk egy Lexus RX, de ez így nagyon almát a körtéhez. A Model X tömegközéppontja a padlólemezében cipelt akkumulátoroknak hála nagyon mélyen van, ezért borul olyan könnyen vissza az oldaláról a videón. Ennek köszönheti azt is, hogy a kategóriában jávorszarvasteszten is végigver mindenkit.