Bár a dízelmotornak sokak szerint nincs jövője, ez mégsem ennyire egyértelmű. Pick-upokban és terepjárókban például nem nagyon akad életképes alternatívájuk. A Fiat viszonylag új, hosszában beépíthető MultiJet II dízelét most a Jeepekben kezdik alkalmazni, elsőként a Wrangler Európába szánt változatában.
A 2143 köbcentis motort eddig csak az Alfa Romeo Giulia és Stelvio típusaihoz kínálták – a polgári Giuliával együtt is érkezett 2016 elején – most viszont a Jeep is megkapja, igaz, egy új változatot hangoltak az amerikai márka számára. A Wranglerbe egy 200 lovas, 450 Nm csúcsnyomatékú kivitel kerül, amellyel a szögletes terepjáró 9,6 másodperc alatt érheti el a százas tempót. A merev tengelyes, kapcsolható összkerék-hajtású modell persze nem a száguldásról szól, de a nyomatékos turbódízel terepen is jól jöhet. A másik motor, amellyel Európába hozzák a Wranglert, szintén a Giuliából lehet ismerős: a 280 lóerős, kétliteres négyhengeres benzines. Az Egyesült Államokban kapható 3,6 literes V6-os errefelé nem lesz elérhető.
Különös, hogy Európában hatfokozatú kézi váltóval sem lesz elérhető a típus, csak nyolcfokozatú automatával kínálják majd. Összkerék-hajtásból viszont kétfélét kínálnak, a Command-Trac és a Rock-Trac rendszert. Mindkettő kapcsolható – a Wrangler épített úton hátsókerék-hajtású – és mindkettő 72 km/h-s sebességig válthat két- és négyérék-hajtás között.