Nem tudni, hogy a technika hiányzik, vagy a Porschénél egyszerűen csak szerények, de ami a Taycanról most kiderült, az alapján a számháborúban nem főzi le a Tesla Model S-t. Ez a gyakorlatban persze nem jelent sokat.
A Porsche elárult néhány részletet a fejlesztés alatt álló elektromos négyajtósáról, a Taycanról. A legfontosabb talán az, hogy két motor hajtja majd: egy-egy állandó mágnesű szinkronmotort használnak majd – olyat, amilyen a Le Mans-győztes 919-es versenygépbe is került – , egyet az első, egyet pedig a hátsó kerekek hajtására. Az összteljesítmény 600 lóerő felett lesz, ami 3,5 másodperc alatti gyorsulást jelent majd 100 km/h-ra. Ennél a Tesla Model S többet nyújt, ahogy a Porsche által ígért minimum 500 km-es hatótávnál is, de az is lehetséges, hogy a németek egyszerűen nem szeretnének idő előtti számháborút az amerikai riválissal. Még egy lényeges adatot közöltek: bár a 400 voltos töltők az elterjedtek, a Porsche 800 voltos rendszerből is képes lesz áramot felvenni, ami lehetővé teszi, hogy 400 km-re elegendő energiát 15 perc alatt vegyen fel az akkumulátor.
A tervek szerint a Taycanból éves szinten mintegy 20 ezer példányt gyártanak majd, bár ez nyilván csak becslés – a tényleges példányszámot a kereslet határozza majd meg.