A Mahindra egész addig nem zavarta a Jeepet, amíg meg nem jelent az Egyesült Államokban. Most viszont megpróbálják kiszorítani, mondván, amit kínálnak, az túlságosan hasonlít saját autóikra. Mondjuk ez nem akkora meglepetés, ha figyelembe vesszük, hogy a Mahindránál a Jeep CJ-3 licence alapján indult meg az autógyártás, teljesen legálisan.
Úgy néz ki, a Jeepet igazán a Mahindra Roxor zavarja, amely már nem a CJ-3-ra, hanem a későbbi CJ-5 és CJ-7 modellekre emlékeztet, de ez sem azonos a Jeep egykori termékeivel, legfejlebb hasonlít azokra. A Mahindránál nyilván tudják azt is, hogy a Jeepnél a hűtőrácsra háklisak leginkább, így a függőleges rács helyett öt, kissé ívelt nyílást használnak. Így messze nem egyértelmű, hogy a stílusbeli hasonlóság elég lesz e a Mahindra terepjáró forgalmazásának betiltatására az amerikai kereskedelmi felügyelet előtt.
A Jeep mindenesetre próbálkozik, a beadványukban azt írták, hogy a Mahindra úgy néz ki, rendesen megijedtek attól, hogy a Mahindra helyi gyártást tervez: 600 millió dollárért építenek üzemet, amely Indiából érkező építőkészletekből szerelné össze a Roxorokat Detroitban. Akkor pedig felbukkanna egy nagyon olcsó Jeep Wrangler rivális, ami jelentős bevételkiesést hozhatna az amerikai cégnek.