Már korábban megmutatták a Vesta Sport képeit, a Moszkvai Autószalonon azonban azt is elárulták, hogy milyen műszaki változtatásokkal igyekeztek javítani a vezetési élményt.
Ahogy korábban már hallhattuk, az 1,8 literes négyhengeres Lada szívómotorból módosított vezérműtengelyekkel és elektronikával 145 lóerőt hoztak ki 6000-es fordulatszámon, a 182 Nm-es maximális nyomaték pedig 3600-as fordulaton jelenytkezik. Ezzel a motorral ugyan sikerült tíz másodperc alá szorítani a gyorsulási időt százra, de éppen csak: 9,6 másodperc alatt megy a mutatvány. A végsebesség is épp csak kétszáz alatt marad, a gyári adat 196 km/h. A Vesta Sportba egyébként a saját fejlesztésű motor mellé a Renault-Nissantól származó ötfokozatú váltót építenek.
A 17-es alufelniktől és a kötényezéstől a szériagyártásra szánt Vesta Sport ugyan tényleg dögösebben néz ki, mint a többi változat, ám a futóművet mégsem ültették le nagyon: a hasmagasság 16,2 centi, ami valószínűleg szükséges ahhoz, hogy Oroszországban a mindennapokban is használható maradjon az autó.