Ha valaki kételkedett volna benne, hogy a Suzuki Jimny az ősrégi építési elvek ellenére sikeres lesz, az most láthatja, hogy nem a korszerűség, a határozott fellépés számít. A japán mini-terepjáró, amelyhez más hasonlót sem gyárt, elég sikeres hozzá, hogy a Suzukinak az igények kielégítése jelentsen problémát.
Ez persze nem is olyan nagy meglepetés, ha azt nézzük, hogy a Jimnynek eddig is voltak követői, akiknek köszönhetően az előző generáció piacon maradhatott húsz évet. Ugyanakkor a japán tervezők az új generációval telibe találták a divatot is: mindenki miniatűr Mercedes G osztályt akar, ráadásul Japánban létezik egy Kei-kategóriás, adókedvezményes, könnyen parkolható változat 660 köbcentis, háromhengeres, 64 lóerős motorral.
A pontos eladási számokat nem közölték, de a Suzuki brit részlegének vezetője azt mondja, a 4500 érdeklődő az Egyesült Királyságban is másfélszer annyi, mint az előző modell iránti legnagyobb kereslet annak legjobb évében, és mivel Japánban sem képesek lépést tartani az igényekkel, évi 2000 példánynál biztosan nem jut több a briteknek, legalábbis a jelenlegi gyártási tervek szerint. Nem lehetetlen persze, hogy a Suzuki fokozza a gyártást – lehet, hogy a Jimnyből sokkal többet is ki lehetne hozni, mint amit eddig sikerült, ha gyakrabban frissítenék a típust.