Szép lassan kiderülnek a részletek a Dyson autógyártási terveiről. Korábban csak annyi derült ki, hogy villanyautó-gyártást terveznek, és hogy a teszteléshez egy használaton kívüli repülőteret alakítanak át Angliában. Ám most az is kiderült, hogy a termékek gyártását már nem Nagy-Britanniában tervezik beindítani, hanem Szingapúrban.
Ráadásul most az is kiderült, hogy a cégtulajdonos, Sir James Dyson valószínűleg a kezdetektől távol-keleti gyártást tervezett. Legalábbis erre utal, hogy azt nyilatkozta, a Brexit semmilyen módon nem befolyásolja a cég autógyártási terveit. Szingapúr egyébként biztosan nem az olcsósága miatt került képbe: az ázsiai miniállam gyártási helyszínként valószínűleg drágább, mint Nagy-Britannia. Állítólag azért választották ezt a helyszínt, mert ugyanakkor a képzett szakemberek aránya itt a legnagyobb a régióban: a gyártás beindításához mérnököt találni itt a legegyszerűbb. Márpedig egy teljesen új iparágba belépve biztos, hogy akadnak majd problémák a gyártás körül.
Korábban úgy tűnt, hogy a Dyson lehet az első, amely szilárd elektrolitos akkumulátorral hozhat forgalomba autókat, de miután a cég nemrég leírta 60 millió dolláros befektetését a Sakti3 nevű akkumulátorfejlesztő cégben, felmerült a lehetősége, hogy hagyományos Li-ion akkumulátorral készítik el első autóikat.