Ilyen óriás-kerekű terepjárót több cég is gyárt Oroszországban. A többséget nemigen ismerjük – bár korábban már beszámoltunk a nagyszerű Burlak-1 kalandjairól – ám úgy tűnik, most az egyik ilyen járműcsaláddal megpróbálnak a hazai piacon kívül is érvényesülni.
A következő állomás az északi pólus
Amikor az erdő közepén épp próbálsz kilógva ellensúlyozva nem beborulni a fák közé, és hirtelen elmegy az áram...

A Technoimpulse Rocket Z nem is egy járművet takar, hanem rögtön egész családot. A 210-91 jelzésű modellnek négy kereke van, a 310-91-esnek hat. Az előbbiből csak zárt változatot kínálnak, az utóbbiból létezik rövid fülkés, platós kivitel is. Amit a gyári képeken terepmintás festéssel igyekeznek palástolni, az az a tény, hogy az autót formatervező valószínűleg egyáltalán nem látta: az egyszerű hasábforma karosszéria valószínűleg primitív kisipari módszerekkel készül: egyszerű csővázra kerül a szegecselt fém burkolat.
A hajtást persze vásárolja a gyártó, a Hyundai 2,5 literes, négyhengeres dízelmotorjával kínálják a gépet. Ez nem éppen erős – 82 és 99 lovas változatait építik be – viszont az ötfokozatú manuális váltóval együtt kivételesen megbízható, és nem fogyaszt sokat. A Technoimpulse terepjárók persze nem is a száguldozásról szólnak, hanem az 1,3 méter átmérőjű 1300x700-21-es tajgajáró kerekekről: kevés terep akad, amin ezek ne boldogulnának. Itt természetesen az összes kerék hajtott, és a hajtásláncban felező fokozat is van.
A kis sorozatú gyártás persze nem olcsó mulatság, a Rocket Z négykerekű változata átszámítva 24 millió forint körüli összegbe kerül, a hatkerekű csúcsmodellért pedig közel 27 milliót kellene fizetni.
- Ebben a pickupra épített, teraszos kunyhóban szívesen átvészelnénk a havazást
- A platóra épített kis faházban van kandalló, ágy, tévé, és még főzni is lehet.
- V8-ak röfögése hallik az kanadai tájban
- És végül egy 44 lóerős Dávid megmutatta, az erő nem minden

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Mercedes is beszáll az idióta kormányzásos trendbe
A következő generációs EQS-ben mutatkozhat be az új megoldás, ami más gyártóknál már bukott.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
Amilyen ronda ez a lakóautó, legalább annyi luxust kínál egymilliárdért
Bár nem szép, állítólag kategórián belül rendkívül jó az aerodinamikája.
- Hírek
Ha túl erősen csukod le a Charger Daytona csomagtartóját, tönkremegy a zár
Nem lett minden részletében olyan masszív autó, ahogy a Dodge tervezte.
- Hírek
Kipufogó rendszert építettek egy Tesla Model Y alá, de nem akármilyet
Az építőnek a fia adta az ötletet
- Belsőség
Ezekkel mászkáltak a magyarok a 80-as években. Mindet felismered?Kvíz: Ismerd fel a 80-as évek autóit!
Ha lazán felismersz minden Ladát, Skodát, Fiatot és még sok mást, ami a 80-as években Magyarországon lófrált, akkor ez a te kvízed.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nincs meglepetés! Magyarországon A-ból B-be eljutni, zsebbe nyúlós történet - TC-kutatás
A fiatalaknál látványos az eredmény a Totalcar kérésére készült Pulzus-kutatás szerint.
- Hírek
A Renault ananászból akar díszítőelemeket gyártani a beltereihez
Alternatívákat keresnek a bőrre és a műanyagra.
- Hírek
Hatalmas időmérős csata után Verstappen indulhat poleból a Szaúdi Nagydíjon
Norris elmérte a falat, így csak a tizedik helyről indulhat.
- Közélet
Hárommillióért minden van: szoci veterán, hodály családi és csótány limuzin is - Murvaélet #6
Három millióért kerestünk használt autókat és egy kicsit már a veteránozásba is belekóstoltunk.
- Hírek
Önvezetés helyett bármi más - kedden rajtol a Sanghaji Autószalon
Az önvezető technológiákról szólt volna a Sanghaji Autószalon, de egy baleset keresztbe tett mindenkinek.
- Belsőség
Akkor mi most elhúztunk Kínába!
Shanghai Auto Show, gyárlátogatás és tesztvezetés is vár ránk a következő egy hétben.
- Hírek
Élő adásban történt súlyos motoros baleset a Bajna-Héreg szerpentinen
A motoros valószínűleg nem megfelelően választotta meg a sebességét.
- Technika
40 féle mód, ahogy automata váltót lehet csinálni
Karok, pöckök, tekerők, pixelek, semmi nem szab határt.
- Hírek
Elképesztő értékvesztés tapasztalható az Audi E-tron GT-knél
A számok nagyon csúnyák és nagyon elbizonytalaníthatják az újautó-piac szereplőit.
- Hírek
Brutális Honda motorral és nevetséges önsúllyal támad a thaiföldi Tera S Motor
Megjelenése alapján a T63-at inkább versenypályára tervezték, mintsem utcára.
- Hírek
Kigyulladt egy kamion, lezárták az M1-es autópályát
A főváros felé vezető oldalon, a 144 és 145. kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Nem fogy elég jól a Cybertruck, árkedvezmények mellett csökkentik a termelést is
Közben csoportos kereset indult a Model Y kilométerszámlálója miatt, viszont a Model 3 akkuja elég jól bírja a kilométereket.
- Tesztek
Méltó Transit-e az E-Transit?Menetpróba: Ford elektromos Transit termékcsalád
A napfényes Barcelonában próbáltuk ki a Transit termékcsalád villanyosított tagjait.
- Hírek
A kutyának sem kell? - Az orosz autópiac végzetesen bezuhant
A helyzeten valószínűleg csak az állami beavatkozás segíthet.
- Gumidoktor
Öreg autóra apró, de király gumi kéne. Van ilyen?
Huszonéves Hyundai-ra szeretnék olyan gumikat, amik a lehető legjobban viselkednek. Mit válasszak a szűk kínálatból?
- Hírek
Neked is kéne ez az összkerekes-terepezős Swift
A holland Suzuki képviselet követte el.
- Hírek
Piastri közepesen izgalmasan, de komolyabb nehézségek nélkül nyerte a Szaúdi Nagydíjat
Így már ő vezeti a világbajnokságot.
- Vélemény
10 sportautó, amit becsülettel befejeztek
Karottával összegyűjtöttük azokat az autókat, amik úgy hagyták el a gyárat, hogy neked már csak élvezned kell a tudásukat.
- Szerelem
Ezek voltak a kedvenc MűhelyPRN epizódjaink
Életveszélyes autók, tigrisbukfenc, személyes érintettség, és persze a Csirkecsontó! Hat év terméséből mazsoláztunk nektek.
