A Charge újdonsága igazi restomod csoda: korszerű stílusban utánépített kupé, amely nagyrészt megegyezik az 1967-es kiadású Mustanggal. Akad persze jó néhány részlet, amely jelzi, hogy itt valami mással van dolgunk, kezdve a jelvénnyel, amely egy máltai keresztre emlékeztet, nem egy száguldó vadlóra.
A markáns stílusú Mustang-átiratból egy dolog egészen biztosan hiányzik: a V8-as hang. A hajtáslánc ugyanis elektromos, összkerék-hajtású és kifejezetten nagy teljesítményű. A csúcsteljesítménye 407 lóerő, így a régimódi kupéval akár 3,1 másodperc alatt elérhető a százas tempó. A hatótáv már kevésbé kivételes, a 64 kWh-s akkucsomag ugyanis legfeljebb 200 kilométerre elegendő – alighanem ez az ára az aerodinamikailag kedvezőtlen kialakításnak. A hajtásrendszeren kívül a belső tér kijelzői alapján is egyértelmű, hogy az autó műszakilag inkább a jövőt, mint a múltat testesíti meg: a műszerek és a középkonzol helyén is képernyőket helyeztek el. Ráadásul Tesla stílusban szinte minden funkció a középső kijelzőről szabályozható.
Egy ilyen jármű persze nem lesz olcsó: a 230 ezer euró körüli alapárból több is kijön a legerősebb Teslából. Az viszont a Charge mellett szól, hogy mivel csak 499 példányt terveznek összerakni belőle, valószínűleg befektetésnek sem lesz utolsó.