Ez itt a képen tényleg egy Toyota, bár aki a jelvényt nem nézi, simán rávághatja, hogy Suzuki Balenót lát, és nem is téved nagyot. A Glanza gyártása ugyanis a Suzuki Marutinál folyik, akár a Balenóé, és egyelőre úgy néz ki, nem is tervezik másutt kínálni.
Ez a Suzuki és a Toyota megállapodásának része: a Suzuki Indiában messze a legnagyobb autóipari szereplő, és az ebben rejlő lehetőségeket igyekszik ilyen módon kihasználni a Toyota. A Glanza egyébként csak a hűtőrács mintázatában és a jelvényben tér el a Balenótól, az alsó hűtőnyílásokat a Suzuki változaton is így szabták át, bár ez a változat sem érkezett még meg Európába. Műszakilag tényleg messzemenően azonos a két típust: a Toyota 1,2 literes szívómotorral kapja a Balenót, hibrid hajtással, vagy anélkül. Az egyszerűbb változat ára 722 ezer rupia lesz, azaz közel hárommillió forint, amivel a Glanza egyértelműen prémium családi autónak számít majd Indiában.
Európában a tavasszal nyilvánosságra hozott tervek szerint az együttműködés másik felét láthatjuk majd: itt a Toyota a RAV4 és a kombi Corolla típusokkal járul majd hozzá a Suzuki paletta teljesebbé tételéhez. Ezen felül vannak hosszabb távú együttműködési tervek is, amelyek révén a Toyota és a Suzuki közösen fejleszthet hibrid és elektromos hajtásokat is.