Egyelőre csak pletyka, de egyáltalán nem hihetetlen, hogy az RS E-tron néven emlegetett sportkocsi hajtásrendszerének kialakításában a horvát Rimac segítségét is igénybe veszik.
Az együttműködést nyilván az teszi lehetővé, hogy a Rimac egy részét korábban a Porsche vásárolta meg, amely ugyanúgy a VW csoport része, mint az Audi. Az apró horvát manufaktúrának pedig olyasmiben van évtizdes tapasztalata, amiben egyelőre a Teslán kívül más autógyáraknak nemigen: nagyon nagy teljesítményű villamos hajtások fejlesztésében.
Korábban annyit lehetett hallani az RS E-tronról, hogy stílusában a tavalyi PB18 tanulmányautóra emlékeztethet, amelyet tavaly nyár végén, Pebble Beach-en lepleztek le. Ott alighanem azt igyekeztek kideríteni, hogy mit szólnának a legmódosabb autórajongók egy villany-sportkocsihoz.
Az RS E-tronról azt lehet hallani, hogy mintegy 950 lóerő csúcsteljesítményű hajtáslánc kerülhet bele, 95 kWh-s akkumulátora pedig 480 km körüli hatótáv elérésére teheti képessé. Úgy hallani, az összkerék-hajtású, alumínium karosszériás autó árát igyekeznek 200 ezer euró alatt tartani, bár ez nyilván nem csak az Audin múlik: nem tudni, hogy 2023-ra, amikorra a típus elkészülhet, mennyit csökkenhet a Li-ion akkumulátorok ára.