Amikor 2010-ben megjelent az első Nissan Juke, nagyon megosztotta a közönséget. Volt aki szerette, volt aki rosszul volt tőle, szinte nem is volt középút. Úgy tűnik, előbbiek voltak többen, mert a mai napig sokat adnak el belőle, viszont most már vastagon megérdemli a modellfrissítést. Nincs több ráncfelvarrás vagy LED-es lámpákkal trükközés, hivatalosan szeptember 3-án jön az új Juke.
Az előd formaterve nem csak a Nissannál, úgy általában is egyedi volt. Elvileg az utód ezt a formanyelvet fogja követni, de mégis megpróbálják beleszabni a Nissan jelenlegi arculatába. A hűtőrácsot már láttuk más modelleken, viszont a dobócsillag alakú első lámpák izgalmas újdonságok. A felhúzott LED csíkok valószínűleg a furcsa békalámpákat imitálják majd, bár jóval beljebb kezdődnek mint az elődmodellen. Valószínűleg ezek inkább az egységes hűtőrácshoz kellenek majd, így kérdés, hogy mennyit veszít az autó a karakteréből.
Az első Juke még a 2002-es Nissan Micra alapjaira épült, viszont a következő már a Renault-Nissan modernebb CMF-B platformját kapja, amire például a jelenlegi Cliót is építik. Ezzel vélhetően kiküszöbölik majd az előd szűk hátsó lábterét, amivel sokan kritizálták. A pontos motorválasztékot még nem erősítették meg, de kiszivárogtatott infók alapján 1 literes háromhengeres és 1,3 literes, négyhengeres turbómotorok jelentik majd a benzines motorválasztékot, különböző teljesítményszintekkel. Dízel változat kizárólag az 1,5 literes DCI-vel lesz majd elérhető.
Az autót már tavaly őszre ígérték, de végül tolták 2019 tavaszára. Innen is tovább csúszott kicsit a megjelenés, viszont a gyári részletfotókról kiderül, hogy szeptember 3-án a frankfurti autószalonon fogják bemutatni. Ott válik majd biztossá a motorválaszték és az árlista, illetve ami a legfontosabb a Juke esetében: a dizájn.